Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Heisann! Jeg bruker CDex til å Rippe CD'ene mine. Men, jeg mener å huske at før når jeg brukte programmet, så gikk det så mye fortere. Nå bruker den like lang tid å rippe en CD som å spille den av.. Hvor fort skal det egentlig gå? Trodde man skulle bruke rundt en 10-15 minutter per CD jeg..!? Husker jeg Så feil? Hvile instillinger bør jeg ha? Og hvilken Codec bør jeg velge? Den står på enellerannen LAME.. Hva skal Ripping Method stå på? Jeg skal ha 192kbps 44.1KHz mp3'er Takk for hjelp! mvh Bone Endret 17. januar 2004 av Bone Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg ville heller vært glad for at det tar lang tid, for da vet du at det blir kvalitet over det. Men du kan ho alltids prøve med et annet rippe-program og sjekk hvorl lang tid det tar. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det tar ganske lang tid her også desverre, men det går enda treigere hvis man hører på CD'n mens man ripper fra den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå