Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Martelè skrev (3 minutter siden): Når jeg ser alt tull som folk skriver om forhold i dag, inkludert i denne tråden, Kan du sitere hva eksakt som er tull og hva som ikke er det? Martelè skrev (4 minutter siden): så føler jeg meg velsignet for å være aromantisk. Hele datingkulturen og folk er blitt helt fucked up etter COVID. Jeg er vel ikke aromantisk selv, men det føles tidvis slik. 😂 Mange som er blitt hakket mer spesielle etter COVID ja. Martelè skrev (6 minutter siden): Slik som Pondus sier: "hvordan har det seg at jeg er normal, og de aller fleste andre er idioter?". Kan relatere 😂 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Martelè skrev (6 minutter siden): Når jeg ser alt tull som folk skriver om forhold i dag, inkludert i denne tråden, så føler jeg meg velsignet for å være aromantisk. Hele datingkulturen og folk er blitt helt fucked up etter COVID. Forhold passer ikke for alle, selv om noen tror at alle single har det fælt. 🙃 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden leticia skrev (4 minutter siden): Det er sant, og den nyforelskelsen kan faktisk være 1 - 2 år.... så man trenger litt tid til å finne ut hva som er best. Den økonomiske friheten som også kvinner tar del i nå er veldig viktig. Det er ikke rart at man holdt sammen før selv om man ikke hadde det bra i ekteskapet. Ikke mange gode alternativer, særlig ikke hvis man i tillegg hadde barn å fø på. Det som er interessant er at han kaller dette "å velge rett første gangen". Det er nesten ikke mulig å ta et mer uoverveid valg når det kommer til partner. 2 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) RRhoads skrev (32 minutter siden): Det som er interessant er at han kaller dette "å velge rett første gangen". Det er nesten ikke mulig å ta et mer uoverveid valg når det kommer til partner. Jeg vet ærlig talt om kun ett tilfelle der første kjærlighet var synonymt med livet ut. (Nesten iallefall) Ene søskenbarnet mitt traff sitt livs kjærlighet i første klasse på ungdomsskolen, de giftet seg aldri, men var samboere frem til 2 mnd før hans død, da hadde visst han funnet en annen. 2 mnd senere døde han, 1mnd etter sin 50 årsdag. Poenget er at det sjeldent "å velge rett første gangen" stemmer bra. 😄 (Sidenote, de fikk 4 barn sammen uten å være gift. Fyfyfy nå er det nok noen som potensielt får trusa på vrangen!) Endret 2 timer siden av Duriello 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden RRhoads skrev (23 minutter siden): Det som er interessant er at han kaller dette "å velge rett første gangen". Det er nesten ikke mulig å ta et mer uoverveid valg når det kommer til partner. Det handler om det religiøse i dette. Hvor ekteskapet og det å få barn inni ekteskapet er viktigere enn absolutt alt. Jeg er helt enig i ditt siste avsnitt her. Duriello skrev (4 minutter siden): (Sidenote, de fikk 4 barn sammen uten å være gift. Fyfyfy nå er det nok noen som potensielt får trusa på vrangen!) You made my day 🥰 Hilarious 🤣 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (10 minutter siden): Poenget er at det sjeldent "å velge rett første gangen" stemmer bra. 😄 Det er sant. Søskenbarnet mitt og kona har holdt sammen siden ungdomsskolen da, selv om det har vært et avbrudd, men jeg vet jo ikke om det var "deres første " det heller. Jeg kjenner til noen forhold som har vart siden vgs, men de har sannsynligvis hatt andre kjærester før de traff hverandre. Kjærlighet krever jobbing hver dag, det må vannes, ellers dør det ut. Og det bør ikke ha en form som kan minne om "arrangerte ekteskap", ala typen "spare seg til man blir gift"... Se for deg sjokket på bryllupsnatta hvor man virkelig angrer 🤯 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (Akkurat nå): Se for deg sjokket på bryllupsnatta hvor man virkelig angrer 🤯 "Hva? Er du ikke større? *knis* Oh shit!" 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (49 minutter siden): Forhold passer ikke for alle, selv om noen tror at alle single har det fælt. 🙃 På engelsk sier man "better to be single, than in bad company" 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): "Hva? Er du ikke større? *knis* Oh shit!" Du jobber virkelig med lattermusklene mine her i dag 🤣😇 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Martelè skrev (2 minutter siden): På engelsk sier man "better to be single, than in bad company" Det er ett godt sitat det. 👍 Da er det litt synd for dem der troen ikke tillater skilsmisse osv. 🥳 Ah, sucks to be them i suppose. Endret 2 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Martelè skrev (7 minutter siden): På engelsk sier man "better to be single, than in bad company" Helt riktig 👍 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden leticia skrev (1 time siden): Helt riktig 👍 Tror du misforstår èn ting. Dette gjelder menn også. Sorry Lenke til kommentar
Gjest d1314...74e Skrevet 47 minutter siden Del Skrevet 47 minutter siden Martelè skrev (1 minutt siden): Tror du misforstår èn ting. Dette gjelder menn også. Sorry Ble det antydet noe annet? Anonymous poster hash: d1314...74e Lenke til kommentar
leticia Skrevet 37 minutter siden Forfatter Del Skrevet 37 minutter siden Martelè skrev (10 minutter siden): Tror du misforstår èn ting. Dette gjelder menn også. Sorry Nei. Misforstod ikke. Hvorfor tror du at jeg mener det ikke skal gjelde menn? 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 35 minutter siden Forfatter Del Skrevet 35 minutter siden Gjest d1314...74e skrev (10 minutter siden): Ble det antydet noe annet? Anonymous poster hash: d1314...74e Nei. Er ikke kjønnsbetinget det at man har det bedre som singel enn i et dårlig forhold... 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden leticia skrev (11 minutter siden): Nei. Misforstod ikke. Hvorfor tror du at jeg mener det ikke skal gjelde menn? Fordi du tilsynelatende mener at 90% av menn er onde 1 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5 minutter siden Del Skrevet 5 minutter siden Martelè skrev (19 minutter siden): Fordi du tilsynelatende mener at 90% av menn er onde Jeg har ikke det inntrykket i det hele tatt. 1 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 minutter siden Forfatter Del Skrevet 4 minutter siden Martelè skrev (8 minutter siden): Fordi du tilsynelatende mener at 90% av menn er onde Gjør jeg det ja. Ja du må gjerne sitere meg på et sted hvor jeg har sagt det. Eller så kan du trekke tilbake den latterlige stråmannen din. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet akkurat nå Del Skrevet akkurat nå Det var det der med å kaste stein i glasshus da.. It goes both ways, my friend. 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå