Ludvig86 Skrevet i går, 07:26 Del Skrevet i går, 07:26 Hei! Er det slik at der er umulig å fått abonnert på Sky Sports på utsiden av Storbritania i det store og hele? Eller finnes der en vei rundt? Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet i går, 07:33 Del Skrevet i går, 07:33 6 minutes ago, Ludvig86 said: Hei! Er det slik at der er umulig å fått abonnert på Sky Sports på utsiden av Storbritania i det store og hele? Eller finnes der en vei rundt? Britisk adresse og babkkonto 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet i går, 07:41 Del Skrevet i går, 07:41 (endret) Har ikke testet denne selv, og er usikker på lovligheten av tjenesten, men dette dukket opp i et søk: https://www.allpaytv.com/se-sky-uk-i-norge/ Sitat Se Sky UK i Norge Se Sky UK i Norge med SKY STREAM I dag kan du nyte alle Sky UK-kanaler på TV-en din i Norge, med topp kvalitet og et stort utvalg av britiske programmer. Takket være den nye SKY STREAM-teknologien er det nå enklere og mer praktisk enn noen gang å se engelsk TV i Norge, uten behov for en parabolantenne. Oppdag SKY STREAM: Den Perfekte Løsningen Ingen parabolantenne kreves! Med SKY STREAM kan du få tilgang til Sky UKs omfattende utvalg av kanaler og programmer direkte over internett. Denne avanserte teknologien lar deg se dine favorittprogrammer, filmer, sport og nyheter live eller på forespørsel. Koble bare SKY STREAM-enheten til internett og nyt det beste av britisk TV i Norge. Hvorfor Velge SKY STREAM? Ingen Parabolantenne Trengs: Enkel og rask installasjon. Strømming i Høy Kvalitet: Få tilgang til over 300 kanaler, inkludert mer enn 80 i HD, med krystallklar bildekvalitet. Omfattende Innholdsbibliotek: Se live Premier League-kamper, populære TV-serier, filmer, dokumentarer og mye mer. Ta Opp og Spill Av Igjen: Legg til programmer på opptakslisten din og gå aldri glipp av et show. Fleksibilitet og Mobilitet: Se favorittinnholdet ditt på flere enheter, hvor som helst i Norge. Se Sky Sports i Norge Å se Sky Sports i Norge er enklere enn noen gang med tjenester som lar deg omgå geografiske restriksjoner. Nyt live sportdekning, inkludert Premier League-kamper, F1, cricket og mer, direkte fra hjemmet ditt i Norge. Med SKY STREAM kan du strømme i HD og til og med i UHD/4K-kvalitet uten behov for en parabolantenne. Se Sky Sports+ i Norge Sky Sports Plus i Norge gir forbedret tilgang til eksklusivt innhold, inkludert flere live sportskanaler og høydepunkter på forespørsel. Perfekt for dedikerte sportsfans, gir det hele spekteret av Sky Sports-programmering rett til fingertuppene dine, slik at du aldri går glipp av handlingen. Med 50 % mer sportdekning og hver EFL-kamp live, er Sky Sports+ i Norge det ultimate sportspakken som dekker alt fra live-arrangementer til analyser etter kamp. TNT Sport i Norge TNT Sports (tidligere kjent som BT Sport) er et premium sportsnettverk som tilbyr et bredt spekter av live sportsdekning, inkludert topptidene som UEFA Champions League, English Premier League, UFC, rugby og mer. TNT Sport er inkludert i SKY STREAM-tilbudet uten ekstra kostnad. Se TNT Sport i Norge med SKY STREAM. Tradisjonell Satellittmottak Hvis du foretrekker den tradisjonelle metoden, er det fortsatt mulig å motta engelske TV-kanaler via satellitt. En parabolantenne som er riktig innstilt på ASTRA II 28,2° er nødvendig. Signalstyrken i Norge er utmerket, men det anbefales å konsultere en tekniker for å sikre at mottak og signalstyrke er optimale, da de kan variere fra region til region. Ingen Britisk Bankkonto eller Adresse Trengs For å abonnere på Sky UK fra Norge trenger du verken en britisk bankkonto eller faktureringsadresse. Pakkeordren og betalingen kan gjøres med en norsk adresse og et kredittkort fra hvilket som helst land. Hvilke Tjenester Kan Du Forvente? Sky UK i Norge tilbyr over 300 kanaler med et bredt spekter av innhold. Du kan nyte verdensberømte nyheter, engelsk fotball, sitcoms, filmer og TV-serier på originalspråket. Med Skys kvalitet og klarhet er over 80 kanaler tilgjengelig i HD. Opplev Premier League Live Vil du oppleve spenningen i Premier League live? Med Sky Sports-pakken fra Sky UK er det mulig! I tillegg kan du se BBC-nyheter, dokumentarer, TV-serier og filmer, øve på engelsken din og få med deg alle nyansene i originalversjonen. Ser for meg at en slik tjeneste også kan brukes via VPN når en er ute på ferie f.eks. Endret i går, 07:41 av xRun Lenke til kommentar
steinar johannesen Skrevet i går, 10:26 Del Skrevet i går, 10:26 (endret) Jeg regner med at det du ønsker mest er å bruke tjenesten"Sky Go",slik at du kan følge SkySports,etc. Jeg har hatt/har dette abonnemanget delt med/fra en venn bosatt i UK som betaler gjennom UK-bankkonto,og det har fungert noenlunde ok ved bruk av VPN. Det som kan(og vil) gjøre dette kinkig er at Sky og BBC setter opp sperre for stadig fler VPN-tjenester,og ip adressene som kommer fra disse. Det gjør de fleste av disse tjenestene er usikre,og kan i prinsippet stoppe å fungere hvortid som helst. "BBC I-player",som jeg også bruker er pr.d.d. vanskelig å få stabilt mottak av,da den ene vpn-tjenesten etter den andre blir sperret. Selvsagt er det mulig å ha litt flaks,og velge en vpn som ikke er"oppdaget"...jeg har selv brukt "Nord VPN",og har med den mulighet til å switche forbindelsen mellom forskjellige servere i UK,dettte fungerer stort sett bra(foreløpig) på pc,men er veldig tungvindt på smartTV.(har en nyerere samsung/appletv) Reklamen fra dem som selger vpn-løsninger skal du se HELT bort fra! Det innlegget over (https://www.allpaytv.com/se-sky-uk-i-norge/)må du holde deg LANGT vekke fra! Det å motta engelske tv-kanaler er i seg selv ikke noe stort problem,og jeg har selv brukt forskjellige løsninger helt siden slutten/midten av 80-tallet,da dette ble mulig pga egeninteresse,og engelsk familie som ønsket å se tv fra hjemlandet. Om ønskelig kan du få noen tips om noen(gratis)tjenester som virker bra ,men jeg regner med at det ikke kan konkretiseres åpent i dette forumet.... Endret 20 timer siden av steinar johannesen 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet i går, 11:09 Forfatter Del Skrevet i går, 11:09 steinar johannesen skrev (40 minutter siden): Jeg regner med at det du ønsker mest er å bruke tjenesten"Sky Go",slik at du kan følge SkySports,etc. Jeg har hatt/har dette abonnemanget delt med/fra en venn bosatt i UK som betaler gjennom UK-bankkonto,og det har fungert noenlunde ok ved bruk av VPN. Det som kan(og vil) gjøre dette kinkig er at Sky og BBC setter opp sperre for stadig fler VPN-tjenester,og ip adressene som kommer fra disse. Det gjør de fleste av disse tjenestene er usikre,og kan i prinsippet stoppe å fungere hvortid som helst. "BBC I-player",som jeg også bruker er pr.d.d. vanskelig å få stabilt mottak av,da den ene vpn-tjenesten etter den andre blir sperret. Selvsagt er det mulig å ha litt flaks,og velge en vpn som ikke er"oppdaget"...jeg har selv brukt "Nord VPN",og har med den mulighet til å switche forbindelsen mellom forskjellige servere i UK,dettte fungerer stort sett bra(foreløpig) på pc,men er veldig tungvindt på smartTV.(har en nyerere samsung/appletv) Reklamen fra dem som selger vpn-løsninger skal du se HELT bort fra! Det innlegget over (https://www.allpaytv.com/se-sky-uk-i-norge/)må du holde deg LANGT vekke fra! Det å motta engelske tv-kanaler er i seg selv ikke noe stort problem,og jeg har selv brukt forskjellige løsninger helt siden slutten/midten av 80-tallet,da dette ble mulig pga egeninteresse,og engelsk familie som ønske å se tv fra hjemlandet. Om ønskelig kan du få noen tips om noen(gratis)tjenester som virker bra ,men jeg regner med at det ikke kan konkretiseres åpent i dette forumet.... Tusen takk for fyldig svar! Jeg er ihuga fan av Formel 1, og har fått med meg at Sky har knallgod dekning og gode sendinger av dette. Tok steget og fikk tak i «IP-TV» men det var så ustabilt at det ikke kunne brukes. Hva er egentlig greia? Hvorfor skal det ikke vere lov å abonnere på kanalen på lovlig vis her lands som andre strømmetjenester? 🤷🏽 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 4 hours ago, Ludvig86 said: Tusen takk for fyldig svar! Jeg er ihuga fan av Formel 1, og har fått med meg at Sky har knallgod dekning og gode sendinger av dette. Tok steget og fikk tak i «IP-TV» men det var så ustabilt at det ikke kunne brukes. Hva er egentlig greia? Hvorfor skal det ikke vere lov å abonnere på kanalen på lovlig vis her lands som andre strømmetjenester? 🤷🏽 Rettigheter. Rettigheter. Rettigheter. Men Formel 1 har jo en egen kanal som men kan abonnere på fra hvor som helst i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå