834HF42F242 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
nikey Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 vel, det nærmeste du kommer til en skikkelig dele butikk i stavanger er vel StartIT. pleier som regel å kjøpe ting og tang som jeg trenger der hvis de har det på lager. De er litt dyrere enn nettbutikkene, men det er jo enklere med tanke på hvis delene blir defekte så er det bare å stikke innom så får du ein ny på stedet. Anbefale de sterkt. Lenke til kommentar
joZa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) StartIT i Hillevåg. Men det er selvfølgelig dyrere enn på internett. Edit: Jeg var litt for sent ute... Endret 17. januar 2004 av joZa Lenke til kommentar
joZa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Selger Belltech noe særlig komponenter? De er vel uansett enda dyrere enn StartIT? Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jæren Data på forus ved siden av dolly dimpel Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jæren data er veldig dyr og henvender seg mest mot selskaper, (du finner ikke overclockings HKer osv der.) belltech henvender seg nesten kun mot bedrifter, så der finner du nesten aldri det du vil ha og det er veldig dyrt. Elkjøp er billig på visse ting, (printers,mus,keyboard og low end brennere) dersom dem har den varen din så er det en god plass (men det har dem nesten aldri) ellers så blir det StartIt, som er endel dyrere en webshoppene, så når du skal handle mye og har tid til å vente så bestill over nett. Dersom du ønsker produktet NU... er startit tingen. Hyggelige folk som jobber der og, for det meste. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 var ein fyr på klepp som hadde billig databutikk, men det er 5 år sida. Veit ikkje korleis det er nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
mark Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 husk at de har flytta... Vi Har Flyttet!! 12. Januar 2004 flyttet StartIT til nye og større lokaler! Vi ønsker alle velkommen til den nye butikken i Torgveien 15c . Lenke til kommentar
warillion Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hcs electronics i sandnes.. ved videoverden opp gata der... www.hcs.no Selger casemod deler. Men trur du får tak i hardware også der Lenke til kommentar
joZa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Har de hjemmeside? EDIT: skulle visst lest litt nøyere.... Endret 18. januar 2004 av joZa Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
greigster Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 startIT er greie nok.. eneste baluba jeg har hatt med dem er et USB-kort jeg kjøpte i oktober.. (kjøpte det brukt fra tech'n i kjelleren).. jeg skulle ha et USB2-kort, men fikk et USB1.1-kort med 2 porter kjøpte det cash i handa uten kvittering (var brukt) og har ikke hatt ork til å stikke innom og bytte det..nå har det gått så lang tid at nå er det vel forseint også.. kjøpte et usb2-kort fra en nettbutikk litt senere.. det var vel litt min egen feil også så jeg skylder ikke for mye på startIt.. jeg fikk en god deal på et kort sikkert mannen trodde var USB2.. jaja.. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 de burde jo hetet stopit....kjøpte 2 skjermkort der som jeg måtte ha på kontoret og begge døde etter kort tid, dyre er dem oxo, ikke vits å gå dit med de prisene de har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå