Gå til innhold

Databutikk i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, det nærmeste du kommer til en skikkelig dele butikk i stavanger er vel StartIT. pleier som regel å kjøpe ting og tang som jeg trenger der hvis de har det på lager. De er litt dyrere enn nettbutikkene, men det er jo enklere med tanke på hvis delene blir defekte så er det bare å stikke innom så får du ein ny på stedet.

Anbefale de sterkt.

Lenke til kommentar

Jæren data er veldig dyr og henvender seg mest mot selskaper, (du finner ikke overclockings HKer osv der.)

belltech henvender seg nesten kun mot bedrifter, så der finner du nesten aldri det du vil ha og det er veldig dyrt.

Elkjøp er billig på visse ting, (printers,mus,keyboard og low end brennere) dersom dem har den varen din så er det en god plass (men det har dem nesten aldri)

ellers så blir det StartIt, som er endel dyrere en webshoppene, så når du skal handle mye og har tid til å vente så bestill over nett.

Dersom du ønsker produktet NU... er startit tingen. Hyggelige folk som jobber der og, for det meste.

Lenke til kommentar

startIT er greie nok.. eneste baluba jeg har hatt med dem er et USB-kort jeg kjøpte i oktober.. (kjøpte det brukt fra tech'n i kjelleren).. jeg skulle ha et USB2-kort, men fikk et USB1.1-kort med 2 porter :no:

kjøpte det cash i handa uten kvittering (var brukt) og har ikke hatt ork til å

stikke innom og bytte det..nå har det gått så lang tid at nå er det vel forseint også.. kjøpte et usb2-kort fra en nettbutikk litt senere..

det var vel litt min egen feil også så jeg skylder ikke for mye på startIt.. jeg fikk en god deal på et kort sikkert mannen trodde var USB2.. jaja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...