Spillredaksjonen Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Norsk utviklertrio slipper bybyggerspill i «early access» Folklands åpner for tidlig tilgang senere i mars. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Likte grafikken. Litt travian-inspirert? Noe combat eller militært fokus da? Eller bare bygg or trade? 🤔 Lenke til kommentar
Bromantic Games Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Takk for tilbakemeldingen - er nok mest inspirert av gamle Settlers og Anno grafikkmessig, men er vel ingen overdrivelse å påstå at kanskje Travian har hentet inspo derfra også? 🤔 Spillet er helt uten combat og militær fokus, men med både trade, claiming av områder, quests og endel andre greier. Forhåpentligvis får vi lagt til alt vi vil iløpet av Early Access også 😉 3 Lenke til kommentar
Moonbladewielder Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Så artig! Liker stilen. Håper det blir en suksess da! 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Skal glatt kjøpe det her. Ser spennende ut! 1 Lenke til kommentar
freysev Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Kult, kommer til å holde et øye på dette spillet. PS. Devs, få opp traileren i 4K! 1 Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Virkelig min type spill, dette. Og så er det naturligvis hyggelig at det kommer fra en norsk utvikler. Dette blir garantert kjøp så fort det blir tilgjengelig! 1 Lenke til kommentar
Bromantic Games Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars RRhoads skrev (5 timer siden): Hva kommer prisen til å bli? Har ikke helt landet på det ennå, men kommer til å ligge i klassisk "decent indie game"-område, tenker jeg 😅 1 Lenke til kommentar
Bromantic Games Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars freysev skrev (2 timer siden): Kult, kommer til å holde et øye på dette spillet. PS. Devs, få opp traileren i 4K! Notert! Lenke til kommentar
Pondus_LFC Skrevet fredag kl 07:33 Del Skrevet fredag kl 07:33 Dette ser veldig interessant ut. Grafikken minner meg om gode gamle Sim City og Transporter Tycoon. Likte musikken også, blir spennende å se hva dette ender opp med. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet fredag kl 07:39 Del Skrevet fredag kl 07:39 Jeg lurer på om det var min forrige kommentar som fikk dere til å skrive 'early access' istedet for 'tidlig tilgang' 😆 Lenke til kommentar
Turnusarbeideren Skrevet fredag kl 07:51 Del Skrevet fredag kl 07:51 Spennede, håper det blir "lett" nok til å kjøre på min nå litt eldrande Surface 7. Spilling og jobbreiser går ikkje alltid hånd i hånd. Lenke til kommentar
Bromantic Games Skrevet fredag kl 10:56 Del Skrevet fredag kl 10:56 Martelè skrev (3 timer siden): Jeg lurer på om det var min forrige kommentar som fikk dere til å skrive 'early access' istedet for 'tidlig tilgang' 😆 Haha vi er vel litt språkforvirret alle sammen, pluss at det er noe med "tidlig tilgang" som ikke verber seg så godt 😛 Lenke til kommentar
Bromantic Games Skrevet fredag kl 10:58 Del Skrevet fredag kl 10:58 Turnusarbeideren skrev (3 timer siden): Spennede, håper det blir "lett" nok til å kjøre på min nå litt eldrande Surface 7. Spilling og jobbreiser går ikkje alltid hånd i hånd. Vi har optimalisert en del, men kommer til å fortsette med optimalisering også gjennom TT-perioden (tidlig tilgang, nei kom igjen det funker ikke) EA-perioden. Vi prøver blant annet å få det til å kjøre glatt på Steam Deck, så kan godt være det kjører bra på en Surface 7 også. Hører gjerne fra deg om performance når vi er i gang! 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet fredag kl 11:20 Del Skrevet fredag kl 11:20 Bromantic Games skrev (20 minutter siden): Haha vi er vel litt språkforvirret alle sammen, pluss at det er noe med "tidlig tilgang" som ikke verber seg så godt 😛 Haha. Ja, noen begreper er vel mer "allment kjent" i sin Engelske form. 'Data rollover' for eksempel osv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå