Gå til innhold

Hvordan kan vi vise misnøye mot Trump?

Anbefalte innlegg

del_diablo skrev (5 minutter siden):

Vi er samlet her i dag fordi bildet du lenket hadde Google Docs -> Etherpad.
Og jeg hadde noen kommentarer på bildet, men mer spesifikt relatert Google Docs -> Etherpad

Vis du ikke klarer å stille et mer konkret spørsmål, får du ikke et mer konkret svar.

Det er jo konkret. Du sier ikke noe kan erstatte excel, samtidig sier du at det kommer til og dø ut.
Jeg skjønner ganske enkelt ikke hvordan dette går opp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
22 minutes ago, pants said:

Det er jo konkret. Du sier ikke noe kan erstatte excel, samtidig sier du at det kommer til og dø ut.
Jeg skjønner ganske enkelt ikke hvordan dette går opp

Jeg forstår du gjør deg dummere enn du er.
Men kan du gi meg et program som...
"Excel er et unikt program, for bruker er ikke til regneark noen utbredd grad. Excel brukes som substitute av databaser, filorganisering, samt at det er skriptbart i en tid før javascript virkelig tok av. "

Lenke til kommentar
PosteMonopolet skrev (34 minutter siden):

Artig å se at dere ennå ikke har boikottet Diskusjon.no som er basert på en IT-løsning fra USA.😁

Scroll helt ned til "Powered by Invision Community" så skjønner du hva jeg mener.

Ja, merkelig. Norge har ikke intranett for seg selv. Hvis alle Amerikanske selskaper med sine avdelinger i Europa kutter oss totalt ut så har vi ingen internett, strøm, vann, biler, mobil tlf, banksystem, osv. osv. osv. osv. osv. Alt stopper opp, før eller senere..

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...