pants Skrevet fredag kl 16:52 Del Skrevet fredag kl 16:52 del_diablo skrev (5 minutter siden): Vi er samlet her i dag fordi bildet du lenket hadde Google Docs -> Etherpad. Og jeg hadde noen kommentarer på bildet, men mer spesifikt relatert Google Docs -> Etherpad Vis du ikke klarer å stille et mer konkret spørsmål, får du ikke et mer konkret svar. Det er jo konkret. Du sier ikke noe kan erstatte excel, samtidig sier du at det kommer til og dø ut. Jeg skjønner ganske enkelt ikke hvordan dette går opp 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet fredag kl 17:22 Del Skrevet fredag kl 17:22 22 minutes ago, pants said: Det er jo konkret. Du sier ikke noe kan erstatte excel, samtidig sier du at det kommer til og dø ut. Jeg skjønner ganske enkelt ikke hvordan dette går opp Jeg forstår du gjør deg dummere enn du er. Men kan du gi meg et program som... "Excel er et unikt program, for bruker er ikke til regneark noen utbredd grad. Excel brukes som substitute av databaser, filorganisering, samt at det er skriptbart i en tid før javascript virkelig tok av. " Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet fredag kl 18:11 Del Skrevet fredag kl 18:11 (endret) Artig å se at dere ennå ikke har boikottet Diskusjon.no som er basert på en IT-løsning fra USA.😁 Scroll helt ned til "Powered by Invision Community" så skjønner du hva jeg mener. Endret fredag kl 18:28 av PosteMonopolet 2 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet fredag kl 18:31 Del Skrevet fredag kl 18:31 Jeg har laget en chatbot som sjekker om varer er fra USA og kommer med forslag til alternativer. Non-US goods (Gratis) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet fredag kl 18:43 Del Skrevet fredag kl 18:43 (endret) PosteMonopolet skrev (34 minutter siden): Artig å se at dere ennå ikke har boikottet Diskusjon.no som er basert på en IT-løsning fra USA.😁 Scroll helt ned til "Powered by Invision Community" så skjønner du hva jeg mener. Ja, merkelig. Norge har ikke intranett for seg selv. Hvis alle Amerikanske selskaper med sine avdelinger i Europa kutter oss totalt ut så har vi ingen internett, strøm, vann, biler, mobil tlf, banksystem, osv. osv. osv. osv. osv. Alt stopper opp, før eller senere.. Endret fredag kl 18:46 av Jarmo Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet fredag kl 23:05 Del Skrevet fredag kl 23:05 (endret) Invitere Trump til golf i Dallas 22/11? Endret lørdag kl 17:42 av linux-fan less is more, endre til til i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå