OP-phoenix Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Hei. Trenger hjelp til å finne en pc som jeg kan tegne 3D modeller med. Kunnskapsnivået på pc hardware er lavt, men høyt på software. Bruken vil kun bli 3D modellering, for så å printe det ut med 3D printer. Er primært ute etter en bærbar, men det går også med stasjonær. På forhånd takk for hjelp. mvh OP Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) De fleste maskiner fungerer jo til formålet, men her er iallefall mine tips til hva du kan se etter (gitt du går for bærbar pc) Nummerisk tastatur på høre side. Mange laptopper har ikke det, noe som gjør innskriving av tall noe mer tungvindt - synes nå jeg. Nb - pass på at Home/End/Pg Up/Dn har egne fysiske knapper (på Acern jeg bruker nå må jeg huske å trykke Num lock for å veksle mellom nummerisk tastatur og tilgang til disse knappene). Innsynsvinkel på skjerm - prioriterer du skjerming for innsyn eller enkelt å vise skjermen til venner/kollegaer som står rundt ? Lagringsplass - avhengig av størrelse på arbeidsfilene dine (spesielt hvis video skulle bli aktuelt i fremtiden) så vil antakelig 250GB ssd være for lite til å være komfortabelt. Endret 12 timer siden av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå