phax Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 nå er jeg så sørpe lei av å laste ned filmer som er slik elendige filming av kinolerrete! fargene er helt grå, null kontraster og lyden er bare skurr... skjønner ikke at folk gidder! men hvertfall. er det noen forkortelser i fil navnet eller no jeg burde være obs på som indikerer at dette er en slik skit? Syns jeg har lagt merke til at det ofte står TS WCR eller no i den duren bak filmene når jeg laster de ned... men kan ikke sjekke nå siden jeg alltid fikser på navnet på filmene etter de er ferdig! (liker ikke at alt står skrevet med en haug punktum og bindestreker over alt... ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 du kan jo bruke AVI Preview! Tror nyeste versjon er v0.70b ..du finner den på google.. Hvis du ikke vet, så kan det programmet spille av unfinished downloads.. Det er litt kjekt, så slipper du å vente helt til den er ferdig før du ser hva det er.. Eller så har jeg ikke så sansen for sånne filmer/filer selv. Og jeg også på *rename* dem etterpå ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 avi preview funker det på torrent nedlastning da? når man laster ned svcd så er de jo ofte i image filer og da... (.bin) crap Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 avi preview funker det på torrent nedlastning da? når man laster ned svcd så er de jo ofte i image filer og da... (.bin) crap okei.. Vel.. AVIPreview funker på avi (divx/xvid) osv.. Når det gjelder .mpg filmer, så pleier jeg som regel å "lagre som" a.mpg (den fila som holder på å bli nedlastet, og som jeg vil sjekke) og spille den av (det som har blitt nedlastet).. Tror ikke den vil fungere på .bin filer, men det har jeg aldri prøvd! Tviler sterkt. Har aldri lastet ned .bin filer jeg.. Ihvertfall ikke de som skal inneholde filmer.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Syns jeg har lagt merke til at det ofte står TS WCR eller no i den duren bak filmene når jeg laster de ned... men kan ikke sjekke nå siden jeg alltid fikser på navnet på filmene etter de er ferdig! (liker ikke at alt står skrevet med en haug punktum og bindestreker over alt... ) Ja du kan se det på filnavnet, med mindre folk som deg har gitt filmen nytt navn. Hvis alle kunne drite i å skifte navn på filene, la det være masse bindrestreker og punktum hadde verden vært et mye bedre sted. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Syns jeg har lagt merke til at det ofte står TS WCR eller no i den duren bak filmene når jeg laster de ned... men kan ikke sjekke nå siden jeg alltid fikser på navnet på filmene etter de er ferdig! (liker ikke at alt står skrevet med en haug punktum og bindestreker over alt... ) Ja du kan se det på filnavnet, med mindre folk som deg har gitt filmen nytt navn. Hvis alle kunne drite i å skifte navn på filene, la det være masse bindrestreker og punktum hadde verden vært et mye bedre sted. nei.. SLIK skal navnene være; (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (HandCam) (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (Screener) (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (Sub Swe) ! .. hehe.. så det så ! Endret 17. januar 2004 av Bone Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Syns jeg har lagt merke til at det ofte står TS WCR eller no i den duren bak filmene når jeg laster de ned... men kan ikke sjekke nå siden jeg alltid fikser på navnet på filmene etter de er ferdig! (liker ikke at alt står skrevet med en haug punktum og bindestreker over alt... ) Ja du kan se det på filnavnet, med mindre folk som deg har gitt filmen nytt navn. Hvis alle kunne drite i å skifte navn på filene, la det være masse bindrestreker og punktum hadde verden vært et mye bedre sted. nei.. SLIK skal navnene være; (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (HandCam) (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (Screener) (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (DivX-Movie) - FilmTittel 2 - The Return Of Tullball (Sub Swe) ! .. hehe.. så det så ! Navnet.på.filmen.200x.DVDRip.SVCD-Gruppe f.eks Sånn ER det, hvis folk driter i å rename slike filer hadde verden vært et mye bedre sted Endret 17. januar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 så,så,så.. *klappe Peterman på hodet* .. Ikke tulle nå, lille gutten! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ja du kan se det på filnavnet, med mindre folk som deg har gitt filmen nytt navn. Hvis alle kunne drite i å skifte navn på filene, la det være masse bindrestreker og punktum hadde verden vært et mye bedre sted. ta det med ro, deler ikke filmene mine med andre.. har jo 10 gb grense så kan ikke kaste den bort på andre! hvordan kan man se det på filnavnene da? hva skal jeg være obs på? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ja du kan se det på filnavnet, med mindre folk som deg har gitt filmen nytt navn. Hvis alle kunne drite i å skifte navn på filene, la det være masse bindrestreker og punktum hadde verden vært et mye bedre sted. ta det med ro, deler ikke filmene mine med andre.. har jo 10 gb grense så kan ikke kaste den bort på andre! hvordan kan man se det på filnavnene da? hva skal jeg være obs på? ikke helt svar på det du spør om, men; det at du har 10GB grene, tror jeg ikke gjelder Upload.. Mener at det 10GB fri *nedlasting*, og upload er det ingen grense på.. jaja.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 lør dere å leste ned filmer da FFS Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 lør dere å leste ned filmer da FFS Hva mente du? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Trikset er å se på fil-størrelsen, hvis filmen er delt opp i 2 deler, og begge er på rundt 100-150mb, så er det vanligvis et Internal-Cam-opptak. Bare se etter de større filene, hvis de er på 7-800 mb, er det vanligvis god kvalitet på filmen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 lør dere å leste ned filmer da FFS Hva mente du? hvis du klarer å laste ned Cam/TS med uhel .. da kan klarer du ikke å laste ned filmer fra nettet .. så enkelt er det... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Trikset er å se på fil-størrelsen, hvis filmen er delt opp i 2 deler, og begge er på rundt 100-150mb, så er det vanligvis et Internal-Cam-opptak.Bare se etter de større filene, hvis de er på 7-800 mb, er det vanligvis god kvalitet på filmen. Eller du leser filnavnet, med mindre en idiot har skiftet navn på fila. Er det CAM/TS holder du deg unna. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Eller du kan prøve å holde deg til filmer som spanner over 2-4 filer på min. 700MB, funker jo fett det Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Eller du kan prøve å holde deg til filmer som spanner over 2-4 filer på min. 700MB, funker jo fett det Jaha? Så når det står Return.of.the.king.2003.TS.SVCD1-Deviance Return.of.the.king.2003.TS.SVCD2-Deviance Return.of.the.king.2003.TS.SVCD3-Deviance Return.of.the.king.2003.TS.SVCD4-Deviance Så er det helt greit? Har INGENTING å si hvor mange filer den filmen er på, er det f.eks. SVCD så blir også TS av en vanlig film 2 filer a 700mb! Som mange andre har sagt, såfremt ingen har renama fila (jeg skjønner ikke vitsen men de om det) så er det bare å styre unna TS/TC/CAM! Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Haha, igår lastet jeg ned den dårlige filmen. Det så ut som om den var tatt fra utsiden fra øverste vindu i en kinosal på 500 000 kvadratmeter. Nå og da var det flekker som rørte på seg og jeg hørte noe mumling på spansk.. Jeg skaffet meg en sub. Må funke bra om man er full Egentlig har jeg vært ganske heldig med filmene jeg har lastet ned, men jeg laster kun ned filmer som er over 500 MB og ikke noe cam.. om det ikke er fullstendig krise, men det er det sjelden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 omfg...du klager på at filmer på nettet er av dårlig kvalitet?? gå å se dem på kino eller kjøp/lei dem på DVD...er ikke ofte man hører om biltyver som ringer til eierene og klager på stereoanlegget!...jesus Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hahahhahahahaha!! Det hadde vært bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg