Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:20 Del Skrevet i går, 07:20 Firaxis ruller ut en haug med Civilization VII-endringer Justerer blant annet brukergrensesnittet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet i går, 08:12 Del Skrevet i går, 08:12 Bruker Firaxis for lite tid på betatestere eller er det betatesterne som ser seg blinde på på UI? Eller er dette nok eit spel som vart lansert lenge før det eigentleg var ferdigstilt? Lenke til kommentar
Runis Skrevet i går, 08:43 Del Skrevet i går, 08:43 "Roadmap"... Kall det heller ei liste over funskjoner og fikser som burde vært med spillet på lanseringen. Sammenlignet med tidligere Civ spill er dette rett og slett i Early Access. Blir ikke rørt før det har gått et år med oppdateringer og det kommer på salg. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet i går, 09:05 Del Skrevet i går, 09:05 Er det for tidilig å kjøpe Civ7? Gidder ikke betale 800,- for Early Access Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet i går, 09:17 Del Skrevet i går, 09:17 (endret) 6 hours ago, Icenor said: Er det for tidilig å kjøpe Civ7? Gidder ikke betale 800,- for Early Access Ja, jeg angrer på at jeg kjøpte det. Spillet er ikke ferdig. Jeg så på reviews, men antok at manglende ikke var så store. Jeg er jo tross alt vant med paradox-utgivelser. Men Civ7 var dessverre verre enn CK3 og kanskje også victoria 3 ved launch. Jeg tipper det er fikset iløpet av 6-12mnd. Manglene stikker ikke så dypt. Men jeg merker at Civ er ikke det det en gang var. Jeg er nok blitt bortskjemt av paradox : ) Endret 18 timer siden av Axefjord Lenke til kommentar
Runis Skrevet i går, 09:19 Del Skrevet i går, 09:19 10 minutes ago, Icenor said: Er det for tidilig å kjøpe Civ7? Gidder ikke betale 800,- for Early Access Er du godt kjent med civ serien? Isåfall er Civ 7 et soleklart steg bakover, mye uferdige grensesnitt er en ting men dealbreakers for meg er iallefall: Ingen "endless" mode, altså tar spillet slutt automatisk etter x antall turns Tvungent skifte av nasjon mellom epoker, dette føles bare helt fullstendig feil og har noen svært irriterende effekter som at alle militære enheter omplasseres. Så f.eks en spiller som var midt i en krig mot en hovedstad og plutselig ikke var det lenger. Ingen atomalder, spillet er slutt i "modern era", atomic era kommer som DLC! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet i går, 09:26 Del Skrevet i går, 09:26 4 minutes ago, Runis said: Er du godt kjent med civ serien? Isåfall er Civ 7 et soleklart steg bakover, mye uferdige grensesnitt er en ting men dealbreakers for meg er iallefall: Ingen "endless" mode, altså tar spillet slutt automatisk etter x antall turns Tvungent skifte av nasjon mellom epoker, dette føles bare helt fullstendig feil og har noen svært irriterende effekter som at alle militære enheter omplasseres. Så f.eks en spiller som var midt i en krig mot en hovedstad og plutselig ikke var det lenger. Ingen atomalder, spillet er slutt i "modern era", atomic era kommer som DLC! Og en del gode ting: Slippe micro-management av workers, mens valgene (fra workers) fortsatt er der. Samler hærene, slipper noe micro-management der. Mer dynamisk start mtp city states istedet for barbarer. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Runis skrev: 10 minutes ago, Icenor said: Er det for tidilig å kjøpe Civ7? Gidder ikke betale 800,- for Early Access Er du godt kjent med civ serien? Isåfall er Civ 7 et soleklart steg bakover, mye uferdige grensesnitt er en ting men dealbreakers for meg er iallefall: Ingen "endless" mode, altså tar spillet slutt automatisk etter x antall turns Tvungent skifte av nasjon mellom epoker, dette føles bare helt fullstendig feil og har noen svært irriterende effekter som at alle militære enheter omplasseres. Så f.eks en spiller som var midt i en krig mot en hovedstad og plutselig ikke var det lenger. Ingen atomalder, spillet er slutt i "modern era", atomic era kommer som DLC! Ikke noen endless mode og den greia med å skifte sivilisasjon. Nei holder meg til tidligere civ spill for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå