Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 16:00 Del Skrevet tirsdag kl 16:00 Anmeldelse: Split Fiction Vidunderlig, variert og veldig, veldig lekent. Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
emanon Skrevet tirsdag kl 19:16 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 Er jeg nødt til å skaffe meg en venn for å kunne oppleve spillet? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet tirsdag kl 19:46 Del Skrevet tirsdag kl 19:46 emanon skrev (29 minutter siden): Er jeg nødt til å skaffe meg en venn for å kunne oppleve spillet? It still takes two😄 1 1 Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet tirsdag kl 22:17 Del Skrevet tirsdag kl 22:17 Gamer: "Blir ikke stort bedre enn dette" Also gamer: "8/10" 2 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet tirsdag kl 23:00 Del Skrevet tirsdag kl 23:00 Veldig kult. Gøy at noen lager slike spill som ikke bare er kvalitet, men også blir populære nok til at kan lage nye. Hadde vært trist uten slike alternativer. Skal absolutt spilles med sammen med noen 1 Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden emanon skrev: Er jeg nødt til å skaffe meg en venn for å kunne oppleve spillet? Nope, de har lagt til en LFF/LFG mulighet i spillet siden folk klagde litt på det etter It Takes two Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå