Gå til innhold

GeForce4 ti-4200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel anth, hvis du ikke kommer til å bytte på en stund kommer du til å slite hvis du er en gamer. Det kommer til å bli mer og mer nødvendig med dx9, noe ditt kort ikke er hardwaretilpasset med. Klart du klarer deg fint på eldre spill, men har du prøvd 03 benchen? Og selvsagt koster det ikke det samme på webshopen nå, som for 2 år siden! Kanskje i noen butikker ja, men da er det vel Elkjøp eller no, og det sier sitt. Mitt kort sank med 700 for 6 måneder siden. Det er et Creative GF TI 4800.

Lenke til kommentar

Klarer deg fint med 4200 selv på nyere spill..

 

Med mitt spilte jeg Halo demo, Max Payne, BF1942, Chrome, COD osv......

Nå hadde det seg slik at NB vifta datt av HK'et mitt, og ramlet oppå Ti4200- kortet, sa dermed gikk jo det rett vest.

Etterpå kjøpte jeg meg et 9800 PRO- kort, og ærlig talt så kan jeg ikke si at spillopplevelsen bedret seg så radikalt som folk på forumet her vil ha det til.....

Lenke til kommentar
Klarer deg fint med 4200 selv på nyere spill..

 

Med mitt spilte jeg Halo demo, Max Payne, BF1942, Chrome, COD osv......

Nå hadde det seg slik at NB vifta datt av HK'et mitt, og ramlet oppå Ti4200- kortet, sa dermed gikk jo det rett vest.

Etterpå kjøpte jeg meg et 9800 PRO- kort, og ærlig talt så kan jeg ikke si at spillopplevelsen bedret seg så radikalt som folk på forumet her vil ha det til.....

HELT enig. det er ikke VELDIG stor forskjell mellom ti 4200 og 9800pro.. ja, det er forskjell, men ikke så stor som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar
Det kan overklokkes til 50-60 % mer ytelse uten komplikasjoner (har prøvd høyere, men da kommer det hvite prikker poppende opp rundt på skjermen)

:wow: :

Hvor mye har du klokka det i Mhz core/memory? Må bare si at jeg tviler på at det er 50-60%...

Vet jo ikke hvor mye ditt kort er på orginalt,men hvis det er som mitt er det ca.250/500.

50% klokking blir da 375/750 og 60% klokking blir 400/800

Er det mulig uansett kjøling? :dontgetit:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

mitt geforce 4 kjører da glatt i alle spill jeg har prøvd,3d mark 2003 har en tendens til å klikke litt,men det har det gjort hver gang jeg har prøvd(uten å ha overklokka også)

 

så for min del,jeg DRITER i om ikke jeg får høyest score i 3dmark da det funker fett til alt annet!

 

dessuten et kort som kjører over 760mhz på rammen ekke så ille langt unna de frekvenser dagens kort kjører på vel..? :ermm:

 

blir nok en stund til jeg bytter kort ja,og jeg er helt enig med de som sier at det er det du bruker det til som teller,ikke benchmarks..det er bare til å brife med på forum osv.. det..hehe

 

er jo det samme som om jeg skal yppe skikkelig å si sånn her det: jeg har klokka mitt kort så langt at det er for bra for 3dmark 03..hehe :D dette er så klart bare tull,men tenk om det var tilfelle?

 

nei,funker kortet til det du bruker det til og du er fornøyd,keep it!

Lenke til kommentar
Jeg har et Aopen GeForce4 Ti4200 128DDr/DVI

 

Core : 250MHz@305MHz

Ram : 446MHz

:mad::angry:

Det er det verste kortet jeg har brukt i Hele mitt liv å overklokke og jeg har prøv å overklokke over 37 forsjellige Skjermkort

 

men Matrox er VÆRRE EN VÆRST

Mitt Gf3 ti 200 64 mb kjører på 250/550...

 

Og det kjører jeg MaxPayne 2 i veldig grei oppløsning og grafikk nivå, samme med NFSU. Men i 3dmark suger maskinen min tydeligvis..... :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...