Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinnedagen 8. Mars

Gjest 1ac12...9ba

Anbefalte innlegg

Gjest 1ac12...9ba

Hei alle kvinner! Jeg skriver til dere angående den kommende kvinnedagen 8 Mars. Det er jo nå på Lørdag.

Selv har jeg en kvinne i mitt liv som betyr alt for meg og vi har vært gift i 25 år. I gode og onde dager som det heter.

Så nå på Lørdag har jeg lyst til å gjøre noe spesielt for henne på den dagen. Men jeg vet ikke hva. Jeg vil gjøre noe som gjør henne glad, men som samtidig ikke virker så krampaktig at det blir parodi på en god ting. Så jeg trenger tips fra dere som kjenner dere selv best.

Som kvinne, hva vil du at din partner skal gjøre for deg på denne dagen?

Anonymous poster hash: 1ac12...9ba

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinnedag, valentinsdag, morsdag.

Jeg syns slike dager blir litt "falske". Så jeg har ingen ønsker om at partneren min skal gjøre noe spesielt for meg på disse dagene.

Det er hver dag, og hva man gjør som er viktig. Og her ser det ut som om dere har gjort mye rett som har vært gift i 25 år 😊

Jeg er ikke så sikker på at du får noen gode løsninger med å spørre her hva du bør gjøre for kona di på denne dagen. For kvinner er forskjellige.

Jeg tror at du kjenner kona di best og egentlig vet hva som vil gjøre henne glad.

(Men bare for å svare på hva du lurer på, så er jeg glad i å reise, så en tur sammen hadde vært koselig).

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Kvinnedagen handler ikke om å kjøpe roser, sjokolade eller gaver til kvinnene i vårt liv. Den er en internasjonal dag for solidaritet og fokus på kvinners rettigheter, og for å jobbe videre mot et mer rettferdig og likestilt samfunn. Så kanskje skulle du tatt på deg noen av oppgavene som vanligvis tilfaller kona for å vise at du setter pris på at hun gjør disse tingene. 

Rydd bort vinterklærna, vask huset, bak gjærbakst eller noe sånn.

• Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
Leo_ skrev (9 timer siden):

Gratulerer med dagen

Womensday.jpg

Tror du kanskje har postet denne i feil underforum. Det er et eget forum for bil.

Overskriften kan være noe slik som:

Hvordan skal jeg unngå å kræsje bilen? Et godt svar på dette er at du kan gi rattet til dama di (hvis du har en). Noe forsikringsselskaper også oppfordrer til for å få ned skadene 😘

I sum krasjer og bulker menn nesten dobbelt så mye som kvinner gjør, men kjører kun 50 prosent mer enn kvinnene.

https://www.tv2.no/broom/menn-tror-de-er-mye-bedre-sjaforer-enn-damene/15769066/

(P.s. jeg kjører nok antakelig mer enn de fleste menn her inne i løpet av et år, i inn og utland, 40.000 km i året. Men det kan jeg fortelle mer om i riktig underforum som sagt).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...