William_S Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Ok så etter en clean reinstall av Windows var det da på tide å logge inn på Facebook. Men det som har skjedd er så sinnsyk irriternede - når jeg da trykker på et varsel om at noen har kommentert posten så popper posten opp som en egen popup og ikke inne i selve gruppa slik det var tidligere? Hva i alle dager skyldes dette og hvordan fikse det? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Det har vært slik lenge og "working as intended". Lenke til kommentar
William_S Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ikke hos meg tydeligvis. Kanskje hatt flaks. Men faen så jævelig irriterende det her er. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Facebook var ganske bra for ca 12 år siden. Nå er feeden helt ødelagt av uinteressant piss. Uansett hvor mange ganger jeg trykker "Ikke interessert" popper dritt opp. Dette i tillegg til popupvinduer som TS beskriver. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 21 minutes ago, William_S said: Ikke hos meg tydeligvis. Kanskje hatt flaks. Men faen så jævelig irriterende det her er. De ruller ikke ut endringer til alle samtidig. Nå har nok din tur kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå