Gjest f9633...7c5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hei! Typen og jeg har vært sammen i litt over 1 år nå. I går fant jeg en Facebook side av fotball klubben typen min spiller på. Jeg gikk inn på denne siden av ren nysgjerrighet og blar litt nedover på tidslinjen. Jeg finner da så et gruppe bildet av fotball-laget som var lagt ut 3 år siden. Plutselig ser jeg at eksen min er inni bildet der. Så til problemet… I løpet av 1 år jeg har vært sammen med kjæresten min, så har jeg vært med å sett på 2 kamper. Disse gangene jeg har vært med, så kan jeg ikke huske og ha sett eksen min på banen. Fult mulig han har vært ute på banen, men da har jeg ikke lagt merke til han eller kjent han igjen. Begge gangene har jeg stått litt langt unna når jeg har sett på kamp. Hvordan i alle dager skal jeg si dette til typen min? Skal jeg si det som det er? Dette er så ubehagelig som det kan bli.. Anonymous poster hash: f9633...7c5 Lenke til kommentar
Gjest 5a7ca...2ea Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Jeg leste posten to ganger og skjønner fortsatt ikke hva "problemet" skal være. Anonymous poster hash: 5a7ca...2ea Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gjest 5a7ca...2ea skrev (3 minutter siden): Jeg leste posten to ganger og skjønner fortsatt ikke hva "problemet" skal være. Anonymous poster hash: 5a7ca...2ea Problemet er vel at TS sin kjæreste og ekskjæreste muligens spiller på samme lag, og TS syns det er ubehagelig? Lenke til kommentar
Gjest 4a1e5...4ce Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Det er ikke noe problem om eksen spiller der eller har spilt i samme klubb tidligere. Du kan enten fortelle han hvem eksen din er eller la være. Anonymous poster hash: 4a1e5...4ce Lenke til kommentar
Gjest f9633...7c5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gjest 4a1e5...4ce skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe problem om eksen spiller der eller har spilt i samme klubb tidligere. Du kan enten fortelle han hvem eksen din er eller la være. Anonymous poster hash: 4a1e5...4ce Sånn sett er det ikke noe problem. Ønsker gjerne at typen skal vite det dersom han fortsatt spiller der, men føler det høres så dumt ut dersom hvis han spiller der enda og jeg ikke har lagt merke til han de gangene jeg har vært å sett på kamp ts. Anonymous poster hash: f9633...7c5 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Herregud for en problemstilling..Hva er problemet egentlig? Om de jobber sammen,spiller på samme lag,går i samme butikk osv..hva er problemet? Ja,folk vil møte sin ekser her og der..ja overalt...ikke noe å bry seg om. 3 Lenke til kommentar
Gjest 4a1e5...4ce Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Det er vel bare å spørre typen din om han spiller i klubben ennå. Anonymous poster hash: 4a1e5...4ce Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden obygda skrev (1 time siden): Herregud for en problemstilling..Hva er problemet egentlig? Om de jobber sammen,spiller på samme lag,går i samme butikk osv..hva er problemet? Ja,folk vil møte sin ekser her og der..ja overalt...ikke noe å bry seg om. Helt enig. Å lage drama fordi kjæresten og eksen sine veier krysser hverandre, vitner bare om lavt modenhetsnivå og barnslig sjalusi. For å unngå dette må du flytte til en annen del av landet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå