Spillredaksjonen Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sniktitt: Clair Obscur: Expedition 33 Clair Obscur: Expedition 33 byr på ei herleg fransk tolking av japanske rollespel. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Rent talent og god ledelse er nok en del av suksesshistorien her, vanvittig hva de kan få til når ting er på plass i arbeidsmiljøet. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Er den herlige surrealistiske settingen som fikk oppmerksomheten min. Skal ikke lese denne artikkelen fordi er garantert spoilers på gang her, men så på bildene. Dette kan lett bli et kjøp =) Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars 22 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: Er den herlige surrealistiske settingen som fikk oppmerksomheten min. Skal ikke lese denne artikkelen fordi er garantert spoilers på gang her, men så på bildene. Dette kan lett bli et kjøp 😃 Eg spoilar aldri meir av historia enn ein får vite ved å lese Steam-sida. 2 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars 10 hours ago, Øystein.F. said: Eg spoilar aldri meir av historia enn ein får vite ved å lese Steam-sida. For meg så kan det bli for mye og. Ved siden av den surrealistiske stilen og settingen så er jo selve mystikken det store. Er bare veldig kresen på slike ting. Jeg klikker heller ikke på noe som helst Death Stranding 2. Vet nok, og det er så lite som mulig. Men bra du sier i fra fordi da kan jeg lese andre "førsteinntrykk" saker fra deg angående spill jeg ikke er like gira på. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Turbaserte kamper med action-elementer høres ut som noe jeg kan like. Er det noe lignende som i The Last Remnant og Legrand Legacy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå