Spillredaksjonen Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Sniktitt: Clair Obscur: Expedition 33 Clair Obscur: Expedition 33 byr på ei herleg fransk tolking av japanske rollespel. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Rent talent og god ledelse er nok en del av suksesshistorien her, vanvittig hva de kan få til når ting er på plass i arbeidsmiljøet. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Er den herlige surrealistiske settingen som fikk oppmerksomheten min. Skal ikke lese denne artikkelen fordi er garantert spoilers på gang her, men så på bildene. Dette kan lett bli et kjøp =) Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 22 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: Er den herlige surrealistiske settingen som fikk oppmerksomheten min. Skal ikke lese denne artikkelen fordi er garantert spoilers på gang her, men så på bildene. Dette kan lett bli et kjøp 😃 Eg spoilar aldri meir av historia enn ein får vite ved å lese Steam-sida. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå