Gjest 2386d...155 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Det står en bil parkert et stykke borte fra meg og min bolig. Bilen har innsyn til mitt vindu. Jeg er ganske sikker på at det er sivilpolitiet. Men det satt ingen i bilen og bilen tilhører en person med et rart navn som ikke finnes. Har politiet lov å putte kameraer i denne bilen som livestreamer direkte til politisentralen og rette det inn i vinduet mitt og zoome inn så de alltid filmer vinduet mitt? Jeg var full for noen måneder siden og i den forbindelse så truet jeg med ting, men det er noen måneder siden nå og bilen står der enda. Anonymous poster hash: 2386d...155 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Det er nok bare en tilfeldig bil som er parkert der. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden https://youtu.be/7YvAYIJSSZY?si=zp5Ckr8wDg1gMIyZ 1 Lenke til kommentar
Gjest 40cfe...5c9 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Det blir ikke iverksatt spaning mot deg fordi du var full og har truet med noe. Det skal ganske alvorlige ting med høye strafferammer til. De vil da uansett ikke bare plassere ut en bil med kamera. Anonymous poster hash: 40cfe...5c9 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Politiet kommer ikke til å sløse vekk dyre ressurser på fyllefjas. 1 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gjest 2386d...155 skrev (7 timer siden): Men det satt ingen i bilen og bilen tilhører en person med et rart navn som ikke finnes. Har du virkelig oversikt over hvilke navn som ikke "finnes" i Norge? 1 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Gjest 2386d...155 skrev (7 timer siden): Det står en bil parkert et stykke borte fra meg og min bolig. Bilen har innsyn til mitt vindu. Jeg er ganske sikker på at det er sivilpolitiet. Men det satt ingen i bilen og bilen tilhører en person med et rart navn som ikke finnes. Har politiet lov å putte kameraer i denne bilen som livestreamer direkte til politisentralen og rette det inn i vinduet mitt og zoome inn så de alltid filmer vinduet mitt? Jeg var full for noen måneder siden og i den forbindelse så truet jeg med ting, men det er noen måneder siden nå og bilen står der enda. Anonymous poster hash: 2386d...155 Politiets sivil-biler er alltid registrert på et politidistrikt. Er denne registrert på en privatperson, er det 100 % garantert ikke en politibil. Politiet har heller ikke ressurser til å spane på vilkårlige folk som har oppført seg truende i fylla en gang for flere måneder siden. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Svaret på det du spørr om er "ja, men". Politiet har lov til å bedrive overvåking med kamera, men det fordrer at behovet for overvåking klart overstiger omsynet til personvernet, i tillegg til at det sjølvsagt må foreligge eit rettsleg grunnlag. Det praktiske har du alt fått svar på. Det er null sjans for at politiet overvåker deg på denne måten, mellom anna fordi det er lite økonomisk fornuftig å skulle binde opp eit køyretøy på denne måten. Om behovet for overvåking er akutt nok til å fordre livestream så vil det også være politispanarar på staden som kan gripe inn om nødvendig. Vanlegvis er kameraovervåking berre for å sikre bevis til bruk seinare, om politiet sitt å venter på at du skal gjere noko kriminellt så blir ikkje det gjort via stream. Dette er rein paranoia. 2 Lenke til kommentar
Gjest 7d6c2...c55 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Gjør deg selv og alle rundt en tjeneste ved å ikke drikke mer. Skjønner fortsatt ikke hvorfor visse mennesker ikke skjønner hva som er bra for seg selv. vi lever i 2025, ikke 1905 Du skal vite bedre. Anonymous poster hash: 7d6c2...c55 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Har du noe å skjule? Hvis nei; Slapp heleeeeelt av. (Eller gå til fastlegen og fortell at du har blitt paranoid.) Hvis ja; Se på FLUS på NRK. Med tanke på politiets små ressurser, skal det mye til før de gidder å iverksette spaning på folk. Ekstremt mye. Da snakker vi drap, eller annen alvorlig krim. Og disse folka gidder garantert ikke å poste "bekymringer" på Diskusjon.no. Så jeg er 99,9999% sikker på at dette bare sitter mellom øra dine. Lenke til kommentar
Cyrio Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Milhouse85 skrev (9 minutter siden): Har du noe å skjule? Hvis nei; Slapp heleeeeelt av. Jeg får frysninger hver gang jeg ser/hører noen som mener dette. Det viser seg gang på gang at folk uten noe å skjule kan komme i trøbbel uten å være et fnugg av skyldig i noe. Resten av innlegget ditt er jeg enig i, men den holdningen der er skummel og bidrar til utelukkende negative konsekvenser for innbyggere i et hvilket som helst land. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Gjest 2386d...155 skrev (9 timer siden): Det står en bil parkert et stykke borte fra meg og min bolig. Bilen har innsyn til mitt vindu. Jeg er ganske sikker på at det er sivilpolitiet. Men det satt ingen i bilen og bilen tilhører en person med et rart navn som ikke finnes. Har politiet lov å putte kameraer i denne bilen som livestreamer direkte til politisentralen og rette det inn i vinduet mitt og zoome inn så de alltid filmer vinduet mitt? Jeg var full for noen måneder siden og i den forbindelse så truet jeg med ting, men det er noen måneder siden nå og bilen står der enda. Anonymous poster hash: 2386d...155 Kan tenkes at de opererer i en gråsone, isåfall har de noen mer alvorlige mistanker mot deg. Hvis du ikke har tenkt å gjøre noe dumt så vil jeg ikke ha ofret energi på det, er jo ikke sunt å gå rundt med paranoide tanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå