Reidar-compen Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Fikk mitt Asus Rog Astral 5080 i går. Monterte det i dag og så kom kortet i veien for rgb header på hk til den bakre vifta i kabinettet. Vifta går rundt men ingen farger. Rgb kabelen måtte jeg bare kveile sammen og stripse. Hk er Asus z390 LGA 1151 F gaming og kabinettet er Phantex G360A mid T. Har bare en stk rgb header på hk. Derfor ingen lys på den bakre vifta. Noe jeg kan fixe? Endret 22. mars av Reidar-compen Lenke til kommentar
Reidar-compen Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Rgb kontakten er 3 pin. Passer ingen andre steder tror jeg. To av pinnene ble litt bøyd så kveilet kabelen sammen. Skjermkortet er DIGERT så har ikke lyst å ta det ut igjen, prøvde litt å ta det ut igjen men gav f... Nå funker alt og fps på Assassins har steget betraktelig. Tenker å ha det sånn som det er nå i 3-4 år fremover så lenge alt fungerer. Virker som at viftene på 5080 ikke starter før tempen går over 40+ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. mars Forfatter Del Skrevet 21. mars Velkommen i klubben Virker som det er mest Astral kortet som ender i hendene på folk. Vet ikke om det er tilfeldigheter at det er de en ser igjen, at folk helst vil ha per pin monitoring på ett kort med den brannfarlige kontanten eller om det bare er der produksjons prioriteten har gått. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet onsdag kl 15:33 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 15:33 Begynner å bli noen år siden sist jeg så en Intel Optane SSD . Gratulerer med 5090! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå