Spillredaksjonen Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Desse spela gler vi oss til i mars Denne månaden blir ei saleg blanding av samarbeid, museum og ein og annan berserker. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Atomfall ser spennende ut. Resten... Lenke til kommentar
Timberman80 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Sist men ikke minst, Suikoden ♥️♥️❤️ Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars (endret) Split Fiction og Atomfall for min del, men begge havner på to do lista siden KCD2 og MH wilds krever litt tid. Endret 1. mars av firberblad Skrivefeil Lenke til kommentar
SverreLP Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Slit Fiction blir helt konge. Ventet lenge siden It takes Two som var helt fantastisk. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Fy faen som jeg gleder meg til Death Stranding 2. Denne måneden virker som backloggen får mer kos, ja. Litt lyst å skjekke ut oppussingen av XcX men er alt for glad i gamepaden til det spillet at jeg tror jeg venter. Men nytt innhold frister og, som bare er på Switch. Ser ut som noen OK PSVR2 spill dukker opp og. Veldig spent å se hvordan Shadows selger. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars I min erfaring, så er de mest interessante spillene, aldri nevnt i slike lister. Som for eksempel Spine og det nye Rune Factory Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Martelè skrev: I min erfaring, så er de mest interessante spillene, aldri nevnt i slike lister. Som for eksempel Spine og det nye Rune Factory Og veldig lite dekning angående VR her. Lenke til kommentar
n1xon Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Dinosauren avbildet fra Two Point Musem er et easter egg. Det er den tyske Magdeburg Unicorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå