Populært innlegg WiiBoy Skrevet 20 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 20 timer siden Jeg er dritt lei av at det offentlige Norge bruker X og støtter opp om DT sin viktigste støttespiller. Kontakt din kommune og dine stortingsrepresentanter og krev at X kuttes ut!! Hvem er enig, og hvordan bør man gå frem? 15 5 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden Moderatorer på Diskusjon.no Vil dere fortsatt være en støttespiller og linke til X på forsiden av forumet, eller trekke diskusjon.no vekk fra den plattformen? 8 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Placeholder for veldig morsom kommentar jeg kunne delt på x. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden X er hva man gjør det til selv. Hvis man oppsøker ekstremisme så er det hva kanalen anbefaler. Man velger selv hva man vil se og gi oppmerksomhet til. 4 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Det offentlege har vel i stor grad kutta ut bruken av Twitter? Politiet bruker no ei anna plattform for informasjon. 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden 1 minute ago, SpecialForce said: X er hva man gjør det til selv. Hvis man oppsøker ekstremisme så er det hva kanalen anbefaler. Man velger selv hva man vil se og gi oppmerksomhet til. Det er helt klart, men et hvert klikk gir kroner og verdi til Musk som er DT sin aller største og viktigste støttespiller. 2 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden (endret) 8 minutes ago, The Avatar said: Det offentlege har vel i stor grad kutta ut bruken av Twitter? Politiet bruker no ei anna plattform for informasjon. Jeg har slettet kontoen min der for en stund siden, men jeg synes til stadighet at jeg ser "zzzz(politiet, skole, etc.) skriver på x at" i aviser. Det gleder meg stort om de faktisk er på vei bort derfra Endret 19 timer siden av WiiBoy 4 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden WiiBoy skrev (Akkurat nå): Jeg har slettet kontoen min der for en stund siden, men jeg synes til stadighet at jeg ser "zzzz skriver på x at" i aviser. Det gleder meg stort om de faktisk er på vei bort derfra Aviser er ikkje det offentlege, og sjølv om du berre meiner at den norske offentligheita som bruker Twitter så er det nesten berre journalistar som bruker Twitter. Kan også legge til at Twitter har gjort seg sjølv utilgjengeleg sidan ein må være innlogga for å kunne lese innlegg, så då er det nok få nye brukarar som kjem til. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden 1 minute ago, The Avatar said: Aviser er ikkje det offentlege, og sjølv om du berre meiner at den norske offentligheita som bruker Twitter så er det nesten berre journalistar som bruker Twitter. Kan også legge til at Twitter har gjort seg sjølv utilgjengeleg sidan ein må være innlogga for å kunne lese innlegg, så då er det nok få nye brukarar som kjem til. Jeg var litt uklar. Med "zzz" mente jeg politiet etc. Avisene siterer hva det offentlige har skrevet på X 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden WiiBoy skrev (1 time siden): Jeg er dritt lei av at det offentlige Norge bruker X og støtter opp om DT sin viktigste støttespiller. Kontakt din kommune og dine stortingsrepresentanter og krev at X kuttes ut!! Hvem er enig, og hvordan bør man gå frem? Så du prøver å stoppe ytringsfriheten på lovlige sosiale plattformer, glem det. Vil aldri bli akseptert av de store massene. Hvis du ønsker å ha sensur av disse plattformer så kutt bruken selv. Det man ikke vet, har man ikke vondt av. 3 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden 1 minute ago, Jarmo said: Så du prøver å stoppe ytringsfriheten på lovlige sosiale plattformer, glem det. Vil aldri bli akseptert av de store massene. Hvis du ønsker å ha sensur av disse plattformer så kutt bruken selv. Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Hvordan er det å stoppe å bruke et produkt å stoppe ytringsfriheten? 4 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) WiiBoy skrev (2 timer siden): Moderatorer på Diskusjon.no Vil dere fortsatt være en støttespiller og linke til X på forsiden av forumet, eller trekke diskusjon.no vekk fra den plattformen? Da kan vi likegodt stenge ned diskusjon.no siden her har vi ytringer som jeg ikke liker.(shit happens) Endret 17 timer siden av Jarmo Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden 1 minute ago, Jarmo said: Da kan vi likegodt stenge diskusjon.no siden her har vi ytringer som jeg ikke liker.(shit happens) Hvor er det jeg har tatt opp noe om ytringer? Denne tråden handler om å stoppe å dytte penger inn i lommene på DT sin største støttespiller. Det er, høyst sannsynlig, Musk som har sørget for den ufattelige krisen vi er på vei inn i nå ved å bruke sin makt på å støtte DT i valgkampen. 6 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Nei, jeg er uenig. Syns det er teit at Politiet slutta å poste på Twitter av politiske årsaker. Nå er det uoffisielle kanaler som poster videre det politiet legger ut i sin egen app politiloggen (PolitiAPI blant annet). Jeg bruker politiloggen-appen nå men jeg savner politiet på X. Det var mye mer praktisk enn å ha en egen app. / edit; Kontakt din nærmeste kommune og KREV at de slutter å bruke X, og gjør i samme slengen hærverk på din nærmeste Tesla. Galskapen vil ingen ende ta. Endret 17 timer siden av iGlenn Lenke til kommentar
leticia Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden WiiBoy skrev (2 timer siden): Jeg er dritt lei av at det offentlige Norge bruker X og støtter opp om DT sin viktigste støttespiller. Kontakt din kommune og dine stortingsrepresentanter og krev at X kuttes ut!! Hvem er enig, og hvordan bør man gå frem? Jeg bruker ikke X selv. Hva andre gjør får være opp til dem. Jeg tror ikke at norges befolkning har så mye å si til eller fra, men man kan jo gjøre som meg, å la være å bruke tjenesten selv. (Eller la være å kjøpe Tesla når man skal ha ny bil). 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) WiiBoy skrev (23 minutter siden): Denne tråden handler om å stoppe å dytte penger inn i lommene på DT sin største støttespiller. Det er, høyst sannsynlig, Musk som har sørget for den ufattelige krisen vi er på vei inn i nå ved å bruke sin makt på å støtte DT i valgkampen. Som nesten samtlige aviser har prat om på kommentarfeltene, frittstående bloggere, FB osv. Har du tenkt å stoppe disse der også? Da kan man legge ned hele internett. Du har ikke forstått medias rekkevidde i lille Norge. Endret 17 timer siden av Jarmo Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden 1 minute ago, Jarmo said: Som nesten samtlige aviser har prat om på kommentarfeltene, frittstående bloggere, FB osv. Har du tenkt å stoppe disse der også? Da kan man legge ned hele internett. Du har ikke forstått medias rekkevidde i lille Norge. ? Ved å slutte å poste/lese på X, så kan man like godt legge ned hele internett? Jeg tror ikke jeg kommer til å svare deg mer her, for jeg forstår rett og slett ikke hva du mener eller hva relevansen er for denne tråden.. 4 Lenke til kommentar
pants Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Burde virkelig støtte opp og bygge ut et nettverk i europa som representerer hvordan vi ser en offentlig debatt. Galskapen med at milliardærene skal diktere den offentlige debatten. Så Bill Burr fikk advarsel fra X etter og ha kritisert Musk.. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) pants skrev (13 minutter siden): Galskapen med at milliardærene skal diktere den offentlige debatten. Eller dypt kristne ang. abort spørsmål, eller kommunister Norsk politikk osv. osv.. Fjerde statsmakt er en uoffisiell betegnelse på pressen som referer til medienes selvpålagte rolle som samfunnsovervåker. Den fjerde statsmakt er en betegnelse som brukes i Norge og Danmark om pressen og andre massemedier, særlig om dens rolle som kritiker og overvåker. Endret 16 timer siden av Jarmo Lenke til kommentar
pants Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Og da er det jo dypt problematisk at eieren av en av de største plattformene, også har dyp innflytelse i det hvite hus. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå