Reidar-compen Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Tenker å bygge pc nå etter 15 år og har fått inntrykk av at Intel sliter med 13, og 14, gen cpu. Gjelder det både i7 og i9 fremdeles eller har dem fått orden på produksjon? Ser at Komplett har flere ferdigbygde maskiner med Amd istedenfor intel så tenker det er en grunn til det. Hva er det dere kjøper nå for tiden av cpu som skal holde i 6-7 år? Hva får jeg mest for penga. Skal kun brukes til spill. Nå har jeg 3080ti på 9900k og skal først kjøpe ett midi kabinett som er stort nok til de fremtidige skjermkortene. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Var det ikke slik at det meste etter 12xxx serien var bugget (13/14xxx) og dårligere enn AMD? Kunne godt tenkt meg ny pc selv, men 50xx serien fra nvidia er en scam og intel er nede i knestående så det ble med tanken (jeg har ikke satt meg inn i AMD i det siste) Lenke til kommentar
Reidar-compen Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Leser mye problemer med Intel ang. volt til cpu. Virker som det ikke har løsnet enda. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar AMD cpu ville jeg valgt til spill. Her en en rangering av CPUer til spill: https://www.tomshardware.com/reviews/cpu-hierarchy,4312.html Intel sier de har fixet 13th og 14th generasjon problemene. Men klart det føles litt usikkert. 1 Lenke til kommentar
Reidar-compen Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Svein M skrev (7 minutter siden): AMD cpu ville jeg valgt til spill. Her en en rangering av CPUer til spill: https://www.tomshardware.com/reviews/cpu-hierarchy,4312.html Intel sier de har fixet 13th og 14th generasjon problemene. Men klart det føles litt usikkert. Takk for tips. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Intel har fremdeles problemer med soklene. LGA 1700 og LGA 1851. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå