Mio Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei! Lurte på om noen kunne tipse meg om noen bra hånd kontroller til xbox, og hvor det er best/lurest å kjøpe disse fra? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Controller S er super elkjøp er det greieste her til lands i hvertfall. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Både Controller S og den vanlige er bra begge to... Smak og behag egentlig.. Og hva man venner seg til Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Controller S. Har 2 av den. Ellers ser logitech sin god ut og. Har dog ikkje prøvd den. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Selv om den tar litt tid å venne seg til, har jeg begynt å foretrekke den trådløse kontrolleren til Logitech. Den er riktignok litt tyngre enn tilsvarende kontroller med ledning, men det er en veldig deilig frihet å ha, særlig når man tar en 4-player fifakamp ellerno. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Selv om den tar litt tid å venne seg til, har jeg begynt å foretrekke den trådløse kontrolleren til Logitech. Synes den ser så sinnsykt klumpete og stor ut... er det "trigger" knapper bakpå sånn som de vanlige? Hvor langt i fra kan man være å spille med dem? Master D Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Synes den ser så sinnsykt klumpete og stor ut... er det "trigger" knapper bakpå sånn som de vanlige? Hvor langt i fra kan man være å spille med dem? Jada, det er triggere som vanlig. Hovedforskjellen er at den er litt tyngre, og at start/select er plassert "klokka ett og elleve" på kontrolleren. Den har faktisk såpass rekkevidde at du kan stå i en annen etasje hjemme - i stad trykket jeg videre da jeg stod på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Bruker selv controller s, og syns den er meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå