Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Svane Zense/Zefir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 2/28/2025 at 7:00 AM, Powertrainer said:

Dette gir jo ikke svar på det jeg spør om. Alle leverandører/merker har tidvis negative tilbakemeldinger, Jensen og Wonderland har også mandagsprodukter/folk som ikke er fornøyd. De fleste poster ikke tilbakmeldinger på trustpilot, og trustpilot er generelt for alle produkter. Altså alle modellene, madrassbeskyttere, hodeputer, overmadrasser. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 2/28/2025 at 7:22 AM, Fantomtegningen said:

Vi kjøpte en slik Svane Zefir for 3 år siden og jeg er fornøyd ihvertfall, kona også. Vi har forøvrig bare hatt Svane senger opp gjennom tidene, så vet ikke om vi lever et mirakel liv kontra de som klager på Trustpilot.

Så bra! Jeg har kun hatt én svanemadrass (vendbar), og var veldig fornøyd. Men intelligel har jeg ingen erfaring med, så kjekt å høre andres erfaring. Har dere den lave pure elastec overmadrassen, eller den tykke i latex? 

Lenke til kommentar
Mafalda skrev (3 timer siden):

Dette gir jo ikke svar på det jeg spør om. Alle leverandører/merker har tidvis negative tilbakemeldinger, Jensen og Wonderland har også mandagsprodukter/folk som ikke er fornøyd. De fleste poster ikke tilbakmeldinger på trustpilot, og trustpilot er generelt for alle produkter. Altså alle modellene, madrassbeskyttere, hodeputer, overmadrasser. 

Beklager, trodde kanskje det var nyttig info

Lenke til kommentar

Prøv også ikea sine toppmodeller. Hatt min i 11 år og enda kjempefornøyd. Faste madrasser og memoryfoam overmadrass.

Prøvde så klart senger hos Møbelringen, skeidar, bohus og fagmøbler før jeg bestemte meg. Den hos ikea var best for meg (og nesten halve prisen), senger er så individuelt og vanskelig å si på forhånd om man blir fornøyd over tid.

Lenke til kommentar
4 hours ago, OC-Freak said:

Prøv også ikea sine toppmodeller. Hatt min i 11 år og enda kjempefornøyd. Faste madrasser og memoryfoam overmadrass.

Prøvde så klart senger hos Møbelringen, skeidar, bohus og fagmøbler før jeg bestemte meg. Den hos ikea var best for meg (og nesten halve prisen), senger er så individuelt og vanskelig å si på forhånd om man blir fornøyd over tid.

IKEA er helt uaktuelt, dårlig erfaring. Er konkret intelligel/de jeg nevner jeg ønsker å høre erfaring om :) 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Aldrack said:

Har hatt en av disse tidligere, og kjøpte en lignende igjen når vi skulle ha ny seng. Så vi likte de :) Overmadrassen som fulgte med vurderer vi å bytte nå, vel 7-8 år gammel. 

Hadde dere den tynnere overmadrassen i skum da, eller latex? Ja er nok på tide å bytte etter så mange år :) 

Lenke til kommentar
10 hours ago, Aldrack said:

Usikker på hva det egentlig er, men ser veldig ut som vanlig skum når man tar av trekket. Vet ikke hvordan eventuell latex ser ut :)

Du ser det både på tykkelsen og fargen. Den med latex er vel mer hvit tror jeg, og litt seigt materiale (er jo gummi). Den i skum er mye tynnere enn latexen, den er kanskje 6-7 cm :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...