Noop Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei! Jeg har endel spørsmål her, jeg kjører på dette systemet: Inetl P4 3,2 Ghz Asus P4C800-E Deluxe Corsair XMS TwinX PRO PC4000 2x512MB Sapphire Radeon 9800XT Med henhold til dette, lurer jeg altså på hva jeg MAX kan kjøre, nok så stabilt, hvorav jeg kun skal benche! Hadde vært mye +++ for meg å vite Vcore på CPU, VGA, klokkinga på skjermkortet og lignende! Hadde vært en stor stor tjenste dersom noen kunne hjelpe meg! Mvh, Noop Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mitt waterchill system var bånn i bøtta. Kjølte ikke bedre enn luftkjølinga.. idle that is.. load'en vet jeg ikke om var bedre, men det var den vel:) pumpa mi tok kvelden etter ca 2 mnd.. ikke spess morsomt med cpu @ 100 celcius.. Lenke til kommentar
Noop Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ohhh.... det var vilt!!! håper mitt er bedre, virker OK... men får ikke fsb'n på 250 (som tilsvarter 4GHz) må nok peltier til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå