finfyr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 heisann. er på utkikk etter et kamera til +/- 500kr. Har fått tilbud om å kjøpe et Agfa ephoto 1280 for 500. Er dette et kamera dere kan anbefale? Skal kun brukes til fest og moro. Evt. andre kamera til omtrent 500 som jeg heller burde sett på? Takk! Har et HP 850 fra før, som jeg er meget godt fornøyd med! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det kamera var så billig, at jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe det. Billige kamera er gjerne fullstendig ubrukelige innendørs, selv om de har blits, på grunn av elendig lysfølsomhet på bildebrikken. Tro meg, jeg har prøvd. Lenke til kommentar
torve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Her er en test av kameraet. http://www.dinside.no/php/art.php?id=36 Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har hatt et slikt kamera i mange år, og det har vært i bruk intill nylig da jeg kjøpte meg et canon IXUS 400. Kameraet er helt greit, men det kan selfølgelig ikke måle seg med dagens digitalkameraer. Det har bra zoom, og en rekke instillingsmuligheter (som jeg ikke har prøvd). Kameraet er solid og av bra kvalitet. Den store ulempen med kameraet er at det bruker noe vanvittig med strøm, og man går derfor nesten alltid tom. Det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har brukt det så mye som jeg hadde planlagt. Min sønn har tatt en rekke bilder med dette kameraet, og mange av dem er helt greie, men utskrift på A4 f.eks kan du glemme. Her et de mange blidene han har tatt til sin hjemmeside om trikker: Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Skal kun brukes til festlige lag. Og må ha et kamera som jeg ikke er redd for å miste/ødelegge. Prisen frister jo veldig. Finnes det noe annet til +/- 500 som duger til formålet? Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå