Boing_80 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Ja, hva tenker vi om dette? Og til et annet tema; hva med Helseplattformen? https://www.nettavisen.no/nyheter/omfattende-sikkerhetsbrudd-2-5-millioner-nordmenn-kan-vare-rammet/s/5-95-2303757 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (5 minutter siden): Ja, hva tenker vi om dette? ALDRI del noe pinlig Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden "Helseplattformen er noe dritt som aldri burde blitt innført." - Så godt som alle jeg kjenner som jobber innen helse. Angående saken du linket til, dette må få konsekvenser! 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden (endret) Valmeth skrev (11 minutter siden): ALDRI del noe pinlig Skjønte ikke helt hva du mente? EDIT: tror jeg tok den nå Ja, hvis ikke man kan stole på at legens/behandlerens journal kan bli hacket så kan man jo ikke snakke med noen lenger. Endret 3 timer siden av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (9 minutter siden): "Helseplattformen er noe dritt som aldri burde blitt innført." - Så godt som alle jeg kjenner som jobber innen helse. Angående saken du linket til, dette må få konsekvenser! Enig! Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) "Saken er nå under behandling hos Datatilsynet som vil vurdere videre skritt i saken. " Det blir vel til at de får en "saftig bot" for denne glippen, slik at staten kan betale noen penger til seg selv for å gjøre opp for seg. De ansvarlig blir vel sikkert forfremmet til noe annet spennende de kan holde på med. edit: kanskje de kan jobbe med helseplattformen nå som de ganske sikkert "har lært sin lekse" :3 Endret 3 timer siden av Kakkelfant 1 Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Boing_80 skrev (33 minutter siden): Skjønte ikke helt hva du mente? EDIT: tror jeg tok den nå Ja, hvis ikke man kan stole på at legens/behandlerens journal kan bli hacket så kan man jo ikke snakke med noen lenger. Jeg har hørt noen si "sånn går det når det skal outsources til India". Jeg kan ikke en dritt om IT-drift, men tør nå påstå at det er ikke India som evt er problemet. Man får det man betaler for, og kvalitet finnes i alle land over hele kloden. Problemet med norske stat er at de ALLTID sorterer etter pris = lav - høy og velger første treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå