Spillredaksjonen Skrevet i går, 15:00 Del Skrevet i går, 15:00 Anmeldelse: Monster Hunter Wilds Capcom gjør seg fortjent til jaktlisensen. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Ettersom jeg aldri har spilt noe særlig på disse mhw spilla. Kan man spille dette solo også ? Har ingen venner og er ikke noe glad i online spilling 1 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Walkyrje skrev (14 minutter siden): Kan man spille dette solo også ? Ja, det går helt greit. 1 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden REEEEEEE hype level 9000. Hva skjer med februar da. Kcd2, avowed og mh wilds. Hele spillbudsjettet sprengt andre måneden i året. Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Walkyrje skrev: Ettersom jeg aldri har spilt noe særlig på disse mhw spilla. Kan man spille dette solo også ? Har ingen venner og er ikke noe glad i online spilling Jeg er samme som deg, har ikke mye venner og liker ikke online. Pga hørselshemmede. Men i MHW (Har spille mye MH:World) behøver du ikke fokusere på lagsamarbeid. De vil vanlig fokusere kun på monster. Føler meg som Helldivers 2, blir med for kun mission uten si ord. Ja, du kan solo. Det vil bli utfordring når du kommer deg langt, men ikke umulighet. Litt lett å ha team med andre spillere. Det er ikke skam å prøve online på MHW. 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Walkyrje skrev: Ettersom jeg aldri har spilt noe særlig på disse mhw spilla. Kan man spille dette solo også ? Har ingen venner og er ikke noe glad i online spilling Har over 200timer på MH world og aldri spilt noe annet enn solo. Sikkert veldig gøy det, men har ingen venner som spiller annet enn fps spill. Droppet MH Rise, men dette gledes det stort til! Jeg er absolutt med å prøve ut multiplayer om det er noen voksne folk som ikke stresser seg ihjel for å fullføre alt raskest mulig:) 2 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Første var Tri hos meg og digga det. Veldig artig med "rags to riches" stilen. VAr i underbukser og hadde en lommkniv i starten og hadde, mange timer senere, veldig bad-ass utstyr. Fikk litt for mye i starten av Rise, men faen som settingen og monstrene var så herlige. HAr en anelse jeg burde skaffe meg dette xD Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Det eneste jeg ikke liker med MH-konseptet er at det tar så lang tid å drepe et monster. Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt, men det er tidkrevende. Jeg kan denge løs på et monster i 10-12-15 minutter uten å ta noe særlig skade selv, men monsteret er bare en damage-sponge. Og med flere spillere på lag, får monsteret bare mer helse. Hvordan er dette i Wilds? Samme, eller? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Walkyrje skrev: Ettersom jeg aldri har spilt noe særlig på disse mhw spilla. Kan man spille dette solo også ? Har ingen venner og er ikke noe glad i online spilling Hvorfor ikke lese anmeldelsen du kommenterer på? Spørsmålet blir ganske nøyaktig svart der. Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Spilte betaen litt på PC, men den focus moden gav veldig avsmak. Hvorfor må jeg presse en ekstra knapp for å sikte der jeg allerede har musen? Er det alternativer til dette eller kan man skru det av? Lenke til kommentar
hydrosaus Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Egentlig ganske skremmende at dere i stor grad ignorerer hvor elendig optimalisert dette spillet er. Dårlig optimalisering og generell slepphendt tilnærming til spillutvikling er et økende problem og at dette ikke spiller inn i vurderingen når det ser ut som det gjør er skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå