RaymondK Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Kjøpte en mobiltelefon hos proshop, og etter et halvår ble høytaleren veldig skurrete. Sendte den inn som en reklamasjonssak men ble avvist. Da jeg klagde på det fikk jeg dette bildet og denne teksten til svar: " Da telefonen ikke ble levert slik, er det klart at den er utsatt for fysisk overbelastning. Vi ser på saken som avsluttet, dersom dere ønsker telefonen tilbake, må testgebyr betales." Synes ikke det henger på greip, men da det er kjøpt på bedriften er det kanskje ikke noe sted man kan klage det inn? Er vel kanskje det dem vet og derfor utnytter situasjonen? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden https://www.forbrukerradet.no/forside/feil-ved-vare/ Siden butikken har hevdet slitasje og ikke feil ved produktet så ligger bevisbyrden på deg. Det store spørsmålet er jo om det går noen flatkabel som er hele bredden i foldingen eller om slitasjen på hver side er rent kosmetisk - finnes sikkert en disassembly video på Youtube der du kan sjekke Ser en Motorola logo på bildet, så kanskje av interesse https://forums.lenovo.com/t5/motorola-edge-30-ultra/crackling-speaker/m-p/5189594 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå