Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows solgt tidlig – advarer mot avsløringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 20. Mars er og 30 årsdagen til et av Japans største terror angrep på T-banen. Ikke at Ubisoft har dritet seg ut med Shadows nok fra før, alt fra hip-hop samurai til one legged torii, feil tegn og flag osv. Faktisk så mye at det virker ikke tilfeldig en gang. Nesten som de ypper med Japan nå.

Jaja, blir artig å se om dette redder Ubi eller om dette er veien ut av sillet.

"Angivelig skal noen spillere fått sine spill fra PlayStation-butikken ved en feil,"

Og noen hos Sony må også skjerpe seg xD

• Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (31 minutter siden):

Den 20. Mars er og 30 årsdagen til et av Japans største terror angrep på T-banen. Ikke at Ubisoft har dritet seg ut med Shadows nok fra før, alt fra hip-hop samurai til one legged torii, feil tegn og flag osv. Faktisk så mye at det virker ikke tilfeldig en gang. Nesten som de ypper med Japan nå.

Altså, 20. mars har for øvrig også vært slippdato for Animal Crossing: New Horizons, Luigi's Mansion: Dark Moon, Metroid Prime Hunters, Mario Party 10 og flere. (Litt variasjon i datoer for ulike regioner). 
Så skal du ta Ubisoft for å velge den datoen, så må du vel gå etter Nintendo også. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Chaos_Niddhogg said:

Jaja, blir artig å se om dette redder Ubi eller om dette er veien ut av sillet.

"Angivelig skal noen spillere fått sine spill fra PlayStation-butikken ved en feil,"

Og noen hos Sony må også skjerpe seg xD

Ubisoft har sagt at forhåndsbestillinger ligger på nivå med Odyssey, så det kan umulig ha gått så til helvete som du skal ha det til over en dato og et flagg de fleste ikke blir krenka av.

Lenke til kommentar
10 hours ago, akelbo said:

Altså, 20. mars har for øvrig også vært slippdato for Animal Crossing: New Horizons, Luigi's Mansion: Dark Moon, Metroid Prime Hunters, Mario Party 10 og flere. (Litt variasjon i datoer for ulike regioner). 
Så skal du ta Ubisoft for å velge den datoen, så må du vel gå etter Nintendo også. 

Neste gang jeg er i Japan skal jeg ta en prat med han der Shiggy az. Skal han få høre xD おおおい、しっぎ!聞いてよ!

Men er ganske sikker på at 30 årsdagen kommer til å minnes og Shadows er allerede ikke det mest populære spillet i Japan fra Ubi.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Runis said:

Ubisoft har sagt at forhåndsbestillinger ligger på nivå med Odyssey, så det kan umulig ha gått så til helvete som du skal ha det til over en dato og et flagg de fleste ikke blir krenka av.

Spillet kommer nok til å selge i starten pga navnet alene. Det gjorde Ubi sitt SW spill og, men feilet ganske godt uten om det. Om de ikke klarer å selge et SW spill så vet jeg ikke hvordan det blir med et AC spill. Må vente å se. Det jeg vet er at gamere flest, men og investorer er skeptiske til Ubi for tiden pga dårlig CV de siste årene. Kan ikke huske å ha hørt/lest noe særlig positive kommentarer om dem de siste årene.

Og det er mer enn "bare" en følsom dato for dem og ett flagg. Her er det arkitektur, torii porten. virker som de bak en shirne vil saksøke Ubi (som er overdrevent. Er jo bare et spill til slutt, men men), skal ikke dele detaljer men mer av rollen til Yasuke (hip hop samurai) som virkelig kan støte på en del folk og mye mye mer. 

https://www.change.org/p/アサシンクリードシャドウズの発売中止を求めます

Over 100000 signaturer.

Om det kun var 2-3 tilfeller så hadde folk ikke tenkt på det, men de driter seg ut om og om igjen at jeg virkelig lurer på om de gjør det med vilje nå. Aldri si aldri. 
Sucker Punch gjorde leksene sine. Joa, GoT har noen historiske feil av det jeg har hørt men var utrolig bra mottatt  i Japan. Ubisoft gjorde mer lekser med Red Steel enn de gjør her, og det merkes.

Husk at det var snakk om siste Dragon Age spillet solgte rekordmasse i starten, men det viste seg å være ikke hele sannheten til slutt. Tror og Ubi skrøy noe av SW spillet sitt, menneh.. JA, du ser poenget.

Vi må nok vente å se, selvfølgelig. Kan hende Shadows er spillet som drar Ubi ut av driten de har synket i de siste årene, men jeg holder meg skeptisk. Men tror neppe Japan blir regionen spiller selger dritbra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...