air315 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Jeg har hatt vedvarende tinnitus i 10 år. Det gir seg ikke og er uforanderlig. Jeg har forsåvidt vendt meg til dette uvesenet. Men for 2 dager siden dukket det opp noe nytt. Det var en my mørkere tone - mer som brumming eller som en generator som durrer i vei. Bare i høyre øre og bare et par sekunder om gangen. Det varierer hvor ofte dette dukker opp. Var vel 7-8 ganger i går og det utløses helst ved gjesping, nysing osv uten at jeg har full oversikt over dette ennå. Men det er noe nytt og ikke noe å samle på, så jeg undrer meg på hva nå dette er for noe tull. Er det noen andre som opplever dette eller kjenner til fenomenet? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Kan det være betennelse på en muskel i kjeven? Gjøre din beste imitasjon av Yngve Hågensen, se om lyden endrer seg. Har du visdomstenner? Spør tannlege eller naprapat om dette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Latent TMDJ? Altså at alt innover mot der kjeveleddene ikke er helt 100% opplinjet, og litt muskelsmerte? Prøv f.eks https://www.helse-bergen.no/4ac985/siteassets/seksjon/kjevekirurgisk/documents/informasjon-kjeve--til-pasienter-norsk/ovelsesprogram-for-kjeveledd-og-tyggemuskulatur.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå