Tussi Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Jarmo skrev (5 minutter siden): Opphisset mannfolk og/eller kvinnfolk er nesten umulig å stoppa. Kondom eller ikke. Shit happens.. Men det er ikke opphisset sex denne tråden handler om, det er svik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Tussi skrev (6 minutter siden): Men det er ikke opphisset sex denne tråden handler om, det er svik Årsaken til svik kan være/inneholde mye. Dessuten må man planlegge hendelser slik som det du skriver om, ingen normal person gjør ikke det.. Endret 10 timer siden av Jarmo Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden I sverige regnes dette som voldtekt, det var nøyaktig dette de siktet og ville ha Julian Assange utlevert for. Skikkelig skummelt med en kvinne (eller mann) som er så desperat på å fange seg en partner eller bare å få barn at de er villig til å sabotere prevensjonen, kanskje noe av det største turnoff jeg kan tenke meg, hvordan skal man kunne stole på partneren noensinne etter noe slikt ? 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Kakkelfant skrev (8 minutter siden): I sverige regnes dette som voldtekt, det var nøyaktig dette de siktet og ville ha Julian Assange utlevert for. Skikkelig skummelt med en kvinne (eller mann) som er så desperat på å fange seg en partner eller bare å få barn at de er villig til å sabotere prevensjonen, kanskje noe av det største turnoff jeg kan tenke meg, hvordan skal man kunne stole på partneren noensinne etter noe slikt ? I USA kalles det Reproductive rape 2 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2 hours ago, BadCat said: Jeg så i bilder at livet mitt falt i grus mens jeg kjørte til apoteket etter en graviditetstest. Damen bak disken så rart på meg og sa, "Graviditetstest og kondomer, pussig kombinasjon." Fra den dagen har jeg vært påpasselig med å bruke kondom i forhold og seksuelt avhold utenfor forhold. Når man ikke kan stole på sin kjære, hvem kan man egentlig stole på? He he, har vært i samme situasjon selv. Men istedenfor å bli bitter på dama tok jeg det til meg som læring. Jeg slapp heldigvis unna til tross for voksende mage. En tøs er en tøs så der var det en annen stakkar som måtte betale. Det kjipe var ikke barnet i seg selv eller bidrag, men å måtte forholde seg til dette mennesket i så mange år fremover. Jeg kom ut av det som ett bedre menneske. Jeg startet å leve etter det gamle mottoet vi lærte i Groruddalen på 80 tallet.: "ikke stol på noen" og så ble jeg kritisk til hvilke kvinnfolk jeg gadd å bruke tid på. Det kan koste å bruke feil hode. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden (endret) Femtekolonne skrev (10 minutter siden): He he, har vært i samme situasjon selv. Men istedenfor å bli bitter på dama tok jeg det til meg som læring. Jeg slapp heldigvis unna til tross for voksende mage. En tøs er en tøs så der var det en annen stakkar som måtte betale. Det kjipe var ikke barnet i seg selv eller bidrag, men å måtte forholde seg til dette mennesket i så mange år fremover. Jeg kom ut av det som ett bedre menneske. Jeg startet å leve etter det gamle mottoet vi lærte i Groruddalen på 80 tallet.: "ikke stol på noen" og så ble jeg kritisk til hvilke kvinnfolk jeg gadd å bruke tid på. Det kan koste å bruke feil hode. Hva mener du med at du har vært utsatt for dette? Løy hun om prevensjon? Stakk hull på kondomet? Og hvorfor ha sex med noen du selv kaller en tøs? Endret 9 timer siden av Tussi 2 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) 5 minutes ago, Tussi said: Så du dreit i ungen din... Den var ikke min. Hun hadde vært i omløp kan man si. Det var faktisk moren hennes (min potensielle svigermor) som tok regnestykket og fant ut at det ikke kunne være min, men ett par andre heldige kandidater. Jeg ble 100% sikker på at han som tok på seg ansvaret heller ikke var riktig mann når jeg så ungen, men han om det. Ungen er i dag voksen så ingen betaler der mer heller. Endret 9 timer siden av Femtekolonne Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Femtekolonne skrev (Akkurat nå): Den var ikke min. Hun hadde vært i omløp kan man si. Det var faktisk moren hennes som tok regnestykket og fant ut at det ikke kunne være min, men ett par andre heldige kandidater. Jeg ble 100% sikker på at han som tok på seg ansvaret heller ikke var riktig mann når jeg så ungen, men han om det. Ungen er i dag voksen så ingen betaler der mer heller. Ok, men uansett, løy hun om prevensjon? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 16 minutes ago, Femtekolonne said: He he, har vært i samme situasjon selv. Men istedenfor å bli bitter på dama tok jeg det til meg som læring. Jeg slapp heldigvis unna til tross for voksende mage. En tøs er en tøs så der var det en annen stakkar som måtte betale. Det kjipe var ikke barnet i seg selv eller bidrag, men å måtte forholde seg til dette mennesket i så mange år fremover. Jeg kom ut av det som ett bedre menneske. Jeg startet å leve etter det gamle mottoet vi lærte i Groruddalen på 80 tallet.: "ikke stol på noen" og så ble jeg kritisk til hvilke kvinnfolk jeg gadd å bruke tid på. Det kan koste å bruke feil hode. Dette var ei anstendig kvinne med møydommen intakt. Det hadde ikke nyttet å skylde på andre for bulende mage. Kvinner som har fått spilt seg mer enn hullene på en golfbane, er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 4 minutes ago, Tussi said: Ok, men uansett, løy hun om prevensjon? Teknisk sett nei. Sexen kom litt brått på så jeg spurte om jeg ikke burde hatt dong, men nei det trengte jeg ikke sa hun. Så jeg trodde at hun gikk på noe, mens det kanskje var mer ett håp om at den gamle hoppe av i svingen finta skulle virke hun satset på. Man fikk ihvertfall tenkt litt i etterkant. Holdt meg unna kvinnfolk i flere år etterpå. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Femtekolonne skrev (7 minutter siden): Teknisk sett nei. Sexen kom litt brått på så jeg spurte om jeg ikke burde hatt dong, men nei det trengte jeg ikke sa hun. Så jeg trodde at hun gikk på noe, mens det kanskje var mer ett håp om at den gamle hoppe av i svingen finta skulle virke hun satset på. Man fikk ihvertfall tenkt litt i etterkant. Holdt meg unna kvinnfolk i flere år etterpå. Det er en effektiv måte å unngå uhell på for å si det sånn 😆 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 21 minutes ago, Tussi said: Og hvorfor ha sex med noen du selv kaller en tøs? Fordi det i seg selv ikke er avskrekkende. Hun var pen, kul og jeg hadde kjent henne en stund som litt perifier venn. Problemet er at noen som kan virke pen og kul kan snu og bli totalt kokkos når du kommer innpå dem. At hun var en tøs plaget meg litt i ett forhold, men det var jo min feil. Hun var jo den hun var og jeg er av den sjalu typen fant jeg ut. Det var ikke bra det der. Man lærer og når man slipper unna med skrekken som en ørret som rister av seg flua 1 meter før land så føler man seg heldig. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden (endret) Femtekolonne skrev (13 minutter siden): Fordi det i seg selv ikke er avskrekkende. Hun var pen, kul og jeg hadde kjent henne en stund som litt perifier venn. Problemet er at noen som kan virke pen og kul kan snu og bli totalt kokkos når du kommer innpå dem. At hun var en tøs plaget meg litt i ett forhold, men det var jo min feil. Hun var jo den hun var og jeg er av den sjalu typen fant jeg ut. Det var ikke bra det der. Man lærer og når man slipper unna med skrekken som en ørret som rister av seg flua 1 meter før land så føler man seg heldig. Beklager jeg brukte så sterke ord før jeg endret innlegget mitt... og jeg tok feil Endret 9 timer siden av Tussi Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 5 minutes ago, Tussi said: Beklager jeg brukte så sterke ord før jeg endret innlegget mitt... ? Vet ikke hva du sikter til. Men tråden her er vel avsluttet nå uansett? Alle er enige om at det ikke er greit å jukse med prevensjon. Akkurat som det ikke er greit å ligge med folk som sover eller er ute av stand til å ta avgjørelser. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå