Aleksiuss Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Hei jeg trenger litt hjelp ang scooteren jeg kjøpte ny. Viarelli gt1 E5. Fra motornorway.no hatt den 25/7 2024.. så står det bakaksel olje i den elendige bruksanvisningen. Er det samme som motor olja eller en egen plass? Vurdert å heve kjøpet for den er ekstremt svak i oppover bakker. El sparkesykkelen min er jaggu sprekere..synd jeg ikke leste reviews om motornorway.no før jeg bestillte/kjøpte..setter ekstremt pris på all hjelp... Spør fordi jeg har ekstrem type dysleksi😕som er blitt verre med alderen.38 nå... så må nesten ha ting inn med teskje.. beklager for sikkert det dummeste spørsmål lesere har sett.. Mvh aleksander Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Aleksiuss skrev (21 timer siden): Vurdert å heve kjøpet for den er ekstremt svak i oppover bakker. Alle nye norsk registrerte moppere er så svake, de er så kvelt at de nesten er ødelagte, så bedre blir det ikke før du går over til lett motorsykkel dessverre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Vil tippe det er en av disse re-badgede generiske kinesiske mopedene. De "vanlige" merkene er nok trolig mye bedre. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar sedsberg skrev (1 minutt siden): Vil tippe det er en av disse re-badgede generiske kinesiske mopedene. De "vanlige" merkene er nok trolig mye bedre. Nei de er alle så kaldkvelt av plomber og faenskap at de ikke greier å komme seg opp en bakke, spesielt om man er godt voksen mann med sixpack lagd av talløse ekte sixpacks, det er dessverre sånn de er blitt, man trenger en veteran skal man komme seg frem. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar 1 minute ago, skaftetryne32 said: Nei de er alle så kaldkvelt av plomber og faenskap at de ikke greier å komme seg opp en bakke, spesielt om man er godt voksen mann med sixpack lagd av talløse ekte sixpacks, det er dessverre sånn de er blitt, man trenger en veteran skal man komme seg frem. Noen er likevel bedre enn andre og trekker relativt godt opp til nærmere hastighetsgrensen. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar sedsberg skrev (1 minutt siden): Noen er likevel bedre enn andre og trekker relativt godt opp til nærmere hastighetsgrensen. Det kan nok være, men de er alle så kvelte at de sliter så fort det ikke er en tenåring på 45 kg som sitter på, og sånn burde det egentlig ikke være, produktet er jo nærmest ødelagt fra forhandler pga merkelige lover og forskrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå