Trulss Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Nå finnes så mange andre gode alternativer at det å tvinge folk som gjerne vil ha andre og rimeligere løsninger til å være med på slike kollektive avtaler, til å fremstå som en kriminell handling. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) Problemet er at pensjonistene absolutt skal ha tradisjonell TV. Da lønner det seg med kollektive avtaler som inkluderer både TV og internett. Endret 14 timer siden av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Enig, kjempet mot dette siden første bolig. Skal snart over i nytt borettslag og kommer til å gjøre det igjen. har dog hørt at det blir mer å mer vanlig med kollektive avtaler en kan velge vekk både tv og internett. og det er bra! pr i dag betaler jeg 378 for internett og synes bare det er for dyrt. tv trenger jeg absolutt ikke, men har noen abbo som jeg veksler mellom. Liker å se ting når det passer meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden @Salvesen. 378,- kroner for internett er dyrt? Kva univers lev du i og kva meiner du det bør koste? 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Zeph skrev (Akkurat nå): @Salvesen. 378,- kroner for internett er dyrt? Kva univers lev du i og kva meiner du det bør koste? Vet det er rimelig ift det som er tilgjengelig, men jeg mener fortsatt det er for dyrt for en nødvendighet så og si alle har. men det er den laveste prisen jeg har funnet for noe som passer min bruk. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden PosteMonopolet skrev (1 time siden): Problemet er at pensjonistene absolutt skal ha tradisjonell TV. Da lønner det seg med kollektive avtaler som inkluderer både TV og internett. Jeg vil nok ikke si at det lønner seg å betale for noe man aldri bruker som altså gjelder fiber for de gamle. De hadde nok klart seg med bare et mobilabonnement, og dette alene hadde også holdt til tv-titting om de hadde satt det ene sim-kortet i en router. Men det er mye propaganda om fiber som de gamle sluker rått. Dessverre. Mange ser bare på NRK og dette er gratis. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Ser gjerne tradisjonell tv. Fotball og dokumentarer. Gidder ikke å se på en liten skjerm. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) . Endret 12 timer siden av Salvesen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden tsetsefluen skrev (5 minutter siden): Ser gjerne tradisjonell tv. Fotball og dokumentarer. Gidder ikke å se på en liten skjerm. Perfekt eksempel på hvorfor disse avtalene overlever.. 2 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden tsetsefluen skrev (51 minutter siden): Ser gjerne tradisjonell tv. Fotball og dokumentarer. Gidder ikke å se på en liten skjerm. Ja, man må vel se alt på mobilen om man har noe annet enn fibernett? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Dette har vært diskutert til døde, vi trenger ikke flere tråder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg