Gå til innhold

Nye hint fra Game of Thrones-skaperen om en Elden Ring-film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt gjennom så å si alle From Sofware spill (ikke bare DarkSoul serien med andre ord), for jeg liker spillene veldig Godt men spesielt Loren i Dark Soul serien har jeg aldri forstått en dritt av, hver gang jeg skal forsøke meg å googler rundt virker det som de fleste som skal forklare må Tolke å legge sin egen mening om hva dette dreier seg om inn for at det skal henge litt sammen. DarkSoul 2 henger ikke sammen med noe av Loren trolig men det er også laget av noen andre (Som fikk sparken før spillet ble helt ferdig), men sett bort fra det får jeg ingenting ut av det..

Så mulig om en Film/Serie kunne forklart hvorfor jeg først må velge mellom 2 "whittering Snakes" eller å måtte følge noen som Tolker 2 fingre som står opp med Hår senere.. Man kan selvsagt velge å ikke følge oppdraget til noen av disse å gjøre som man selv vill .. for å bli "lord av et eller annet" men jeg får fortsatt ikke noe ut av det.

Lenke til kommentar

At ikkje alt er forklart er ein stor del av FS sine spel. Dei vil at du skal tenke, lese beskrivelser og lage dine eigne teoriar. Det fungerer dårleg som film eller serie, så ein adapsjon måtte ha forklart meir eller laga sitt eige univers som speglar spelet, litt som dei har gjort med Nightreign.

Utan all mystikken, usvarte spørsmål og manglande detaljar ville ein stor del av tilhengarsamfunnet forsvunne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...