Duriello Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden leticia skrev (19 minutter siden): Jeg har vært hyggelig mot dem jeg. Men det var en eller annen rar menighet som fikk døra smelt igjen en gang. De begynte å snakke om at de ville jeg skulle få oppleve noe kjekt sammen med de. (Hørtes interessant ut, kanskje en ny fritidsaktivitet som hadde startet opp). Men neida, det fantastiske jeg skulle få oppleve var Jesus 😂😂😂 Yeah, right 🤢🤮 😂😂 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Gouldfan skrev (38 minutter siden): Lurer på hvem det var.. uansett jeg forstår at folk som er uinteressert reagerer. Er endel som blir invitert til Alpha kurs, det er noe alle kristne menigheter og kirker har. Sikkert bare noen som var ivrige etter å få flere på kurs. Ikke like ivrig som jeg var for å bli kvitt dem. 🤣 Endret 3 timer siden av leticia Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9 minutter siden Del Skrevet 9 minutter siden (endret) vidor skrev (6 timer siden): Vil bare at folk skal få med seg realiteten av hva dette er og hva det gjør med folk. Mange sitter nok inne med inntrykk av at dette mye mildere enn det er i realiteten, men det er en sekt man bør passe seg for uansett hva de forsøker å overbevise deg om. Toppen av dette systemet består av maktkåte folk som ikke har noe problem med å kontrollere folk gjennom å ødelegge familiære relasjoner for å nå de forkvaklede målene sine. Heldigvis er slike "trossamfunn" på sterk tilbakegang da flere og flere får med seg hva som egentlig skjer i dem og hvor skadelige dem egentlig er. Det er også fint at det bygger seg opp god hjelp for folk til å komme seg ut av disse sektene og få støtte som slike sekter forsøker å kontrollere folk med å ta fra dem via isolasjon fra viktig kontaktnett. Er litt i tvil om dette, men håper fremdeles! Donald Trump har mange religiøse velgere og selv Vebjørn Selbekk har gått ut med en advarsel til sine egne. Religion uansett er en fare for hele verden, uavhengig av hvilken "GUD" man måtte forholde seg til. Religion er årsaken til de aller største konfliktene vi har og har hatt gjennom tidene, og maktmennesker bruker religion enten de tror på det selv eller ikke. Donald Trump har ikke et snev av religion i seg men mange av de som har stemt på han er allikevel religiøse. Vi vet at mange religiøse ledere er det bare for sin egen inntekts skyld, jfr. en viss mann i drammensområdet. Mange religiøse er fullstendig motstandere av vitenskapelige fakta og fler og fler, spesielt i USA, står på at jorden er flat og at universet er ca. 6000 år gammelt... Jeg kan ikke med beste vilje begripe at det finnes mennesker som er så uintelligente, og nevner i forbifarten selv jødenes manglende evne til å lese/forstå de budene deres egen forfader Moses etter sigende skal ha hentet fra et fjell i midtøsten? "Du skal ikke slå i hjel!", "Du skal elske din neste som deg selv!", "Du skal ikke begjære din nestes eiendom!" osv. Religion har alltid vært og er fremdeles menneskehetens svøpe, og man kan bare håpe at disse menneskene etterhvert tar til fornuft! Jeg har sagt det før og sier det igjen, religion er og blir en mangelsykdom som maktmennesker enkelt kan bruke til for egen, stort sett, økonomiske vinning. Kristen-Noreg splitta over Trump si «revitalisering» av trua – NRK Vestland Endret 2 minutter siden av trn100 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå