Boing_80 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Ja, hva er den? Jeg hadde en nå nettopp. I det siste har jeg endret litt på treningen min og løfter tyngre vekter med færre repetisjoner. Når det gjelder skråbenk så er jeg godt på vei til å øke til 30 kg manualer. Så denne uken var var jeg på 28 kg og dagens økt ble egentlig en killerøkt. Jeg hadde ingen problemer med 28 kg manualene. Men så skjer det. Jeg begynner å stinke svette! Og jeg som er påpasselig med hygienen. Og når jeg merker den så kraftig så stakkars andre!Tipper at det er økningen av en medisindose etter fastlegens anbefaling som kan være grunnen. I alle fall ble økten avbrutt og jeg er enda grinete over det inntrufne. Grrr....men på mandag er det revansj! Endret 15 timer siden av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Gjest 21d6d...f08 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Boing_80 skrev (1 time siden): Ja, hva er den? Jeg hadde en nå nettopp. I det siste har jeg endret litt på treningen min og løfter tyngre vekter med færre repetisjoner. Når det gjelder skråbenk så er jeg godt på vei til å øke til 30 kg manualer. Så denne uken var var jeg på 28 kg og dagens økt ble egentlig en killerøkt. Jeg hadde ingen problemer med 28 kg manualene. Men så skjer det. Jeg begynner å stinke svette! Og jeg som er påpasselig med hygienen. Og når jeg merker den så kraftig så stakkars andre!Tipper at det er økningen av en medisindose etter fastlegens anbefaling som kan være grunnen. I alle fall ble økten avbrutt og jeg er enda grinete over det inntrufne. Grrr....men på mandag er det revansj! jeg var ute i skogen og måtte avbryte treningsøkta og bli hentet og kjørt til legevakt pga jeg greide å skli og ramle på hønsenetting de har lagt ut på planker for at man ikke skal skli. 3 dype kutt og 9 sting og 6 uker i sofaen... (er faktisk enda ikke helt bra nå etter 3 måneder... Anonymous poster hash: 21d6d...f08 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Boing_80 skrev (1 time siden): Ja, hva er den? Jeg hadde en nå nettopp. I det siste har jeg endret litt på treningen min og løfter tyngre vekter med færre repetisjoner. Når det gjelder skråbenk så er jeg godt på vei til å øke til 30 kg manualer. Så denne uken var var jeg på 28 kg og dagens økt ble egentlig en killerøkt. Jeg hadde ingen problemer med 28 kg manualene. Men så skjer det. Jeg begynner å stinke svette! Og jeg som er påpasselig med hygienen. Og når jeg merker den så kraftig så stakkars andre!Tipper at det er økningen av en medisindose etter fastlegens anbefaling som kan være grunnen. I alle fall ble økten avbrutt og jeg er enda grinete over det inntrufne. Grrr....men på mandag er det revansj! Bruker selv en syntetisk t skjorte som ikke er vasket på 7-9 økter. Skal love deg jeg får trene i fred med denne på😂 Ble en snutur for ikke lenge siden når jeg glemte shortsen. Trener ikke i dongeri. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Gjest 21d6d...f08 skrev (11 minutter siden): jeg var ute i skogen og måtte avbryte treningsøkta og bli hentet og kjørt til legevakt pga jeg greide å skli og ramle på hønsenetting de har lagt ut på planker for at man ikke skal skli. 3 dype kutt og 9 sting og 6 uker i sofaen... (er faktisk enda ikke helt bra nå etter 3 måneder... Anonymous poster hash: 21d6d...f08 Jøss! Den var kjip 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Labelle skrev (5 minutter siden): Bruker selv en syntetisk t skjorte som ikke er vasket på 7-9 økter. Skal love deg jeg får trene i fred med denne på😂 Ble en snutur for ikke lenge siden når jeg glemte shortsen. Trener ikke i dongeri. Er det ikke ille? Hele treningsøkta ødelagt fordi kroppene vår jobber som den skal Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Har IBS,.og trening setter magen igang. Har flere ganger måttet avbryte trening og be til Gud om at jeg ikke driter på meg før dassen er ledig 2 Lenke til kommentar
Gjest ed849...ec6 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Min er relaterbar til Tussi sin. Pro tip; Aldri gå på en indisk restaurant "of less repute", før trening. La oss bare si det var flaks det ikke var kø til toalettet. Anonymous poster hash: ed849...ec6 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Tenk på meg da som har IBD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå