Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mest idiotiske grunnen til at du har måttet avbryte en treningsøkt?

Boing_80

Anbefalte innlegg

Ja, hva er den?

Jeg hadde en nå nettopp. I det siste har jeg endret litt på treningen min og løfter tyngre vekter med færre repetisjoner. Når det gjelder skråbenk så er jeg godt på vei til å øke til 30 kg manualer. Så denne uken var var jeg på 28 kg og dagens økt ble egentlig en killerøkt. Jeg hadde ingen problemer med 28 kg manualene. Men så skjer det. Jeg begynner å stinke svette! Og jeg som er påpasselig med hygienen. Og når jeg merker den så kraftig så stakkars andre!Tipper at det er økningen av en medisindose etter fastlegens anbefaling som kan være  grunnen. I alle fall ble økten avbrutt og jeg er enda grinete over det inntrufne. Grrr....men på mandag er det revansj!

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Boing_80 endret tittelen til Mest idiotiske grunnen til at du har måttet avbryte en treningsøkt?
Videoannonse
Annonse
Gjest 21d6d...f08
Boing_80 skrev (1 time siden):

Ja, hva er den?

Jeg hadde en nå nettopp. I det siste har jeg endret litt på treningen min og løfter tyngre vekter med færre repetisjoner. Når det gjelder skråbenk så er jeg godt på vei til å øke til 30 kg manualer. Så denne uken var var jeg på 28 kg og dagens økt ble egentlig en killerøkt. Jeg hadde ingen problemer med 28 kg manualene. Men så skjer det. Jeg begynner å stinke svette! Og jeg som er påpasselig med hygienen. Og når jeg merker den så kraftig så stakkars andre!Tipper at det er økningen av en medisindose etter fastlegens anbefaling som kan være  grunnen. I alle fall ble økten avbrutt og jeg er enda grinete over det inntrufne. Grrr....men på mandag er det revansj!

jeg var ute i skogen og måtte avbryte treningsøkta og bli hentet og kjørt til legevakt pga jeg greide å skli og ramle på hønsenetting de har lagt ut på planker  for at man ikke skal skli. 3 dype kutt og 9 sting og 6 uker i sofaen...  (er faktisk enda ikke helt bra nå etter 3 måneder... 

Anonymous poster hash: 21d6d...f08

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (1 time siden):

Ja, hva er den?

Bruker selv en syntetisk t skjorte som ikke er vasket på 7-9 økter. Skal love deg jeg får trene i fred  med denne på😂

Ble en snutur for ikke lenge siden når jeg glemte shortsen. Trener ikke i dongeri.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 21d6d...f08 skrev (11 minutter siden):

jeg var ute i skogen og måtte avbryte treningsøkta og bli hentet og kjørt til legevakt pga jeg greide å skli og ramle på hønsenetting de har lagt ut på planker  for at man ikke skal skli. 3 dype kutt og 9 sting og 6 uker i sofaen...  (er faktisk enda ikke helt bra nå etter 3 måneder... 

Anonymous poster hash: 21d6d...f08

Jøss! Den var kjip :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Labelle skrev (5 minutter siden):

Bruker selv en syntetisk t skjorte som ikke er vasket på 7-9 økter. Skal love deg jeg får trene i fred  med denne på😂

Ble en snutur for ikke lenge siden når jeg glemte shortsen. Trener ikke i dongeri.

Er det ikke ille? Hele  treningsøkta ødelagt fordi kroppene vår jobber som den skal :D

Lenke til kommentar
Gjest ed849...ec6

Min er relaterbar til Tussi sin.

Pro tip; Aldri gå på en indisk restaurant "of less repute", før trening.  La oss bare si det var flaks det ikke var kø til toalettet.

Anonymous poster hash: ed849...ec6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...