AndersT2 Skrevet fredag kl 13:01 Del Skrevet fredag kl 13:01 Er det noen måte å sette ferievarsling kun på spesifikke epostadresser de utenforstående sender inn på? Jeg har egen adresse, men får også imot Post@firmanavn adressen til vår, og jeg syntes det er dumt at det pushes ferievarsel også ut der, da en annen her inne tar seg av dem når jeg er borte. Det eneste jeg ser er at jeg kun kan varsle kontakter, men det er ikke bare mine kontakter som sender til min egen adresse. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet fredag kl 14:51 Del Skrevet fredag kl 14:51 jeg synes det er snodig slikt varsel blir send på begge e-post kontoene. Jeg har tilgang til flere postbokser på jobben, og har pleid å bruke web-utgaven av Outlook for å se på innstillingene på de andre postboksene enn min egen. det er forholdsvis enkelt å se på fraværsmelding der også. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet fredag kl 16:17 Del Skrevet fredag kl 16:17 Hva er bakenforliggende infrastruktur? Hvis brukerkontoen din er en del av Microsoft 365, med Exchange Online som mailtjeneste, kan man lage en automasjon i Power Automate som bør gi deg fleksibiliteten du er ute etter. Et alternativ kunne vært å midlertidig flytte post@ aliaset til din kollega, eventuelt få opprettet en Shared Mailbox som da får post@ aliaset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå