Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 20:43 Del Skrevet torsdag kl 20:43 Dune: Awakening kommer i mai Funcom har satt lansering for overlevelsesspillet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet fredag kl 08:51 Del Skrevet fredag kl 08:51 Gleder meg sykt. Starta char creator og benchmark igår og fikk gåsehud av musikken. Kjører og overraskende godt på rtx3080 10g, ryzen 7 7800 x3d med alt max og dlss på over 70fps konstant. Men som med alle MMOs. Spesielt Funcom sine, så er det serverne det hele henger mest på. Gidder ikke rubber og laggz 24/7 som i de andre spilla deres. Får håpe det ivertfall ikke blir like fælt som i Conan exiles serverne. Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet fredag kl 09:31 Del Skrevet fredag kl 09:31 Nå ser jeg at de til og med har valgalternativ for "vitiligo". Dette er stas, bare at jeg nå mangler en tilsvarende mulighet for eksem. Det sistnevnte rammer en adskillig større andel av befolkningen enn vitiligo, skal man tro Wikipedia (20% vs 1-2%). Funcom må skjerpe seg Lenke til kommentar
Mogsters Skrevet lørdag kl 15:13 Del Skrevet lørdag kl 15:13 Funcoms kundeservice har ikke svart på over ett år, trodde de var nedlagt. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden On 2/21/2025 at 10:31 AM, Kombucha said: Nå ser jeg at de til og med har valgalternativ for "vitiligo". Dette er stas, bare at jeg nå mangler en tilsvarende mulighet for eksem. Det sistnevnte rammer en adskillig større andel av befolkningen enn vitiligo, skal man tro Wikipedia (20% vs 1-2%). Funcom må skjerpe seg Godt poeng! Her har du gode muligheter til å kontakte funcom med problemstillingen, da en slider og litt ekstra tekstur umulig kan være så komplisert eller dyrt å implementere. https://www.funcom.com/contacts/ Selv har jeg ikke eksem, vitiligo eller tatoveringer(som er en ganske vanlig slider) så jeg ville nok ikke valgt det selv. Noen ganger tar jeg likevel en frekk en og gir karakteren min piercinger. Men bare offline sånn at ingen kan si det til mamma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå