Spillredaksjonen Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Dune: Awakening kommer i mai Funcom har satt lansering for overlevelsesspillet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Gleder meg sykt. Starta char creator og benchmark igår og fikk gåsehud av musikken. Kjører og overraskende godt på rtx3080 10g, ryzen 7 7800 x3d med alt max og dlss på over 70fps konstant. Men som med alle MMOs. Spesielt Funcom sine, så er det serverne det hele henger mest på. Gidder ikke rubber og laggz 24/7 som i de andre spilla deres. Får håpe det ivertfall ikke blir like fælt som i Conan exiles serverne. Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Nå ser jeg at de til og med har valgalternativ for "vitiligo". Dette er stas, bare at jeg nå mangler en tilsvarende mulighet for eksem. Det sistnevnte rammer en adskillig større andel av befolkningen enn vitiligo, skal man tro Wikipedia (20% vs 1-2%). Funcom må skjerpe seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå