Gjest 6f70a...e9e Skrevet onsdag kl 22:10 Del Skrevet onsdag kl 22:10 For 6 år siden testet jeg maskinen som analyserer ustix på jobb. Det var små utslag på blod i urin. Nå 6 år senere testet jeg på nytt, og det er det samme, på 2 forskjellige prøver, med en uke imellom. Har ikke mensen Ingen andre symptomer. Urinen er usynlig. Det kan jo åpenbart ikke være noe alvorlig som kreft, da jeg har hatt det i 6 år åpenbart, og heller ilkke stein eller noe sånt, det hadde jeg merket. Er det i det hele tatt noen vits å ta det med legen? Anonymous poster hash: 6f70a...e9e Lenke til kommentar
Gjest 6f70a...e9e Skrevet onsdag kl 22:14 Del Skrevet onsdag kl 22:14 ×Blodet i urinen er usynlig Anonymous poster hash: 6f70a...e9e Lenke til kommentar
ticx Skrevet onsdag kl 22:24 Del Skrevet onsdag kl 22:24 Blod I urin=legen legen legen. 1 2 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet onsdag kl 22:29 Del Skrevet onsdag kl 22:29 (endret) Det kan sikkert komme av en god del forskjellig, jeg begynte å få mørk avføring for en del år siden (blod i avføringen) og det viste seg at det fantes en blødende polypp i tarmen, "sikkert vært der i ti år når den er så stor" sa legen som undersøkte meg, men den ble ikke oppdaget før den begynte å blø og vi undersøkte hva det kunne komme av. Endret onsdag kl 22:30 av Kakkelfant 1 Lenke til kommentar
Gjest 6f70a...e9e Skrevet onsdag kl 22:40 Del Skrevet onsdag kl 22:40 ticx skrev (16 minutter siden): Blod I urin=legen legen legen. Takk, da må jeg gjøre det... Anonymous poster hash: 6f70a...e9e Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet fredag kl 09:11 Del Skrevet fredag kl 09:11 Gjest 6f70a...e9e skrev (På 19.2.2025 den 23.10): Er det i det hele tatt noen vits å ta det med legen? Har du blod i urinen er det absolutt vits. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå