Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne føflekk med laser, blir det arr?

Gjest b98c5...a8c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fjernet en del med laser, det blir litt arr men ikke så mye som hvis du må skjære. Jeg mener å huske at det å brenne ble best resultat, bare en litt lysere flekk, men det er det svært få som vil lenger, de vil helst fryse de (eller skjære hvis de mistenker kreft).

Før i tiden gikk det an å gå til tatovør og få brent de vekk der, ikke sikker på hvordan det fungerer i dag.

Lenke til kommentar
Gjest b98c5...a8c
Kakkelfant skrev (1 time siden):

Jeg fjernet en del med laser, det blir litt arr men ikke så mye som hvis du må skjære. Jeg mener å huske at det å brenne ble best resultat, bare en litt lysere flekk, men det er det svært få som vil lenger, de vil helst fryse de (eller skjære hvis de mistenker kreft).

Før i tiden gikk det an å gå til tatovør og få brent de vekk der, ikke sikker på hvordan det fungerer i dag.

Co2 laser? Men hvordan ser arrene du fikk fra det ut da? For mener de jeg har lest om sier man kun får en litt rød flekk der føflekken har vært, men som etter en stund vil lysne og bli ganske jevnlig i fargen med huden. 

Anonymous poster hash: b98c5...a8c

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Guest b98c5...a8c said:

Co2 laser? Men hvordan ser arrene du fikk fra det ut da? For mener de jeg har lest om sier man kun får en litt rød flekk der føflekken har vært, men som etter en stund vil lysne og bli ganske jevnlig i fargen med huden. 

Anonymous poster hash: b98c5...a8c

Mener det var noe slikt, er en del år siden nå. Jeg fjernet vorter på ryggen, ikke føflekker, de vokste helt eller delvis ut igjen og det så ut som noe arr dannelse i området der laseren ble brukt.

De som ble brent vokste aldri ut igjen, men etterlot seg en lys flekk omtrentlig litt lysere enn hudfarget.

Endret av Kakkelfant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...