leticia Skrevet onsdag kl 20:39 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Mr.Duklain skrev (5 minutter siden): Du får si ei neste gang du ser meg Skal vel mye til at vi bor på samme sted, men sier hei til de jeg møter stort sett 😄 (både menn og kvinner). 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet onsdag kl 20:43 Del Skrevet onsdag kl 20:43 For et spørsmål 😂 Men, folk over 30 er vel stort sett på jobb på dagtid, så... fra kl. 17 og utover? 1 Lenke til kommentar
Gjest 39045...ea7 Skrevet onsdag kl 20:43 Del Skrevet onsdag kl 20:43 Gjest bcf0b...234 skrev (1 time siden): Ja jeg har ikke så mange sosiale arenaer å bli kjent med folk enn på gymmen. Er medlem av ett kjedesenter med flere sentere og har ett ønske om å en gang treffe en veltrent kjekk mann jeg kunne blitt kjent med. Men når jeg er å trener er det ingen kjekke muskellse menn på min alder utenom de som jobber på senterne som er skikkelig trent. Virker som mange av de som trener er vanlige mosjonister som bare trener for helsa og sånne idretts folk og pensjonister. Prøver å trene både dag og kveld for å treffe riktig tidspunkt men på kveldene er det stappfullt av ungdommer. Må man gå på slike sentere som er mest for bodybuildere hvor det er ett miljø for dem og ikke "vanlige" folk. Jeg liker menn som trener seg store og sterke selv om jeg synes det blir stygt hvis det går over en grense. Men det er kanskje ikke lett å finne slike menn i 30-40 års alder som trenger for å få muskler på "vanlige" treningssenter som sats og sporty? Men jeg selv hadde heller ikke passet på ett treningssenter for folk som driver med strong man og folk som skal i kroppsbygging konkurranser osv Anonymous poster hash: bcf0b...234 Et råd, det er mye viktigere å finne en med gode verdier, personlighet og motivasjon. Utsendet er mindre viktig bare personen er normalt attraktiv. Anonymous poster hash: 39045...ea7 Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234 Skrevet onsdag kl 20:59 Del Skrevet onsdag kl 20:59 :utakt skrev (14 minutter siden): For et spørsmål 😂 Men, folk over 30 er vel stort sett på jobb på dagtid, så... fra kl. 17 og utover? Ja 😂 jeg har trent både morgen, dag og kveld men treffer bare ungdommer eller gamlinger og ektepar Anonymous poster hash: bcf0b...234 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 21:04 Del Skrevet onsdag kl 21:04 Gjest bcf0b...234 skrev (39 minutter siden): Men jeg savner virkelig en kjæreste nå og vil gjerne ha en som trener. Syns det er vanskelig å finne noen Senk kravene dine. Når ikke engang idrettsfolk er gode nok så sier det sitt ⬇️ Gjest bcf0b...234 skrev (1 time siden): Virker som mange av de som trener er vanlige mosjonister som bare trener for helsa og sånne idretts folk og pensjonister. 2 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Gjest bcf0b...234 skrev (På 19.2.2025 den 20.25): Men jeg selv hadde heller ikke passet på ett treningssenter for folk som driver med strong man og folk som skal i kroppsbygging konkurranser osv Anonymous poster hash: bcf0b...234 Eneste grunn til å kreve en bodybuilder er hvis du selv også er lidenskaplig opptatt av bodybuilding. Husk på det at en kroppsbygger er ikke bare en muskuløs mann, det er en omfattende livsstil. Det er enklere å få deg en muskuløs mann hvis du matcher med den same livsstilen. Endret 1 time siden av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå