Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når tid er det kjekke menn på treningssenteret?

Gjest bcf0b...234

Anbefalte innlegg

Gjest bcf0b...234

Ja jeg har ikke så mange sosiale arenaer å bli kjent med folk enn på gymmen. 

Er medlem av ett kjedesenter med flere sentere og har ett ønske om å en gang treffe en veltrent kjekk mann jeg kunne blitt kjent med. 

Men når jeg er å trener er det ingen kjekke muskellse menn på min alder utenom de som jobber på senterne som er skikkelig trent.

Virker som mange av de som trener er vanlige mosjonister som bare trener for helsa og sånne idretts folk og pensjonister. Prøver å trene både dag og kveld for å treffe riktig tidspunkt men på kveldene er det stappfullt av ungdommer.

Må man gå på slike sentere som er mest for bodybuildere hvor det er ett miljø for dem og ikke "vanlige" folk. 

Jeg liker menn som trener seg store og sterke selv om jeg synes det blir stygt hvis det går over en grense.

Men det er kanskje ikke lett å finne slike menn i 30-40 års alder som trenger for å få muskler på "vanlige" treningssenter som sats og sporty?

Men jeg selv hadde heller ikke passet på ett treningssenter for folk som driver med strong man og folk som skal i kroppsbygging konkurranser osv 

Anonymous poster hash: bcf0b...234

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bcf0b...234
Sebby skrev (6 minutter siden):

Jeg trener hver mandag, onsdag og fredag før jobb :D 

Sånn typ klokka fem på morran? 😂

Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234
Kakkelfant skrev (2 minutter siden):

Ring spåkone, hun kan sikkert hjelpe deg

Ringer Lilli Bendriss nå 

Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234 skrev (36 minutter siden):

Ja jeg har ikke så mange sosiale arenaer å bli kjent med folk enn på gymmen. 

Er medlem av ett kjedesenter med flere sentere og har ett ønske om å en gang treffe en veltrent kjekk mann jeg kunne blitt kjent med. 

Men når jeg er å trener er det ingen kjekke muskellse menn på min alder utenom de som jobber på senterne som er skikkelig trent.

Virker som mange av de som trener er vanlige mosjonister som bare trener for helsa og sånne idretts folk og pensjonister. Prøver å trene både dag og kveld for å treffe riktig tidspunkt men på kveldene er det stappfullt av ungdommer.

Må man gå på slike sentere som er mest for bodybuildere hvor det er ett miljø for dem og ikke "vanlige" folk. 

Jeg liker menn som trener seg store og sterke selv om jeg synes det blir stygt hvis det går over en grense.

Men det er kanskje ikke lett å finne slike menn i 30-40 års alder som trenger for å få muskler på "vanlige" treningssenter som sats og sporty?

Men jeg selv hadde heller ikke passet på ett treningssenter for folk som driver med strong man og folk som skal i kroppsbygging konkurranser osv 

Om du er i Oslo kan du jo stikke innom Haralds gym. Er på andre siden av legevakten.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er ikke særlig pengesmart å registrere seg på et treningsenter som støttemedlem,
bare for å sitte der i udefinert tid, i håp om å finne en kortvarig partner. Forhåpentligvis har jeg misforstått,
og du er medlem der fordi du faktisk liker å trene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234
Martelè skrev (6 minutter siden):

Det er ikke særlig pengesmart å registrere seg på et treningsenter som støttemedlem,
bare for å sitte der i udefinert tid, i håp om å finne en kortvarig partner. Forhåpentligvis har jeg misforstått,
og du er medlem der fordi du faktisk liker å trene

Ja selfølgelig liker jeg å trene.  Elsker det. Men jeg savner virkelig en kjæreste nå og vil gjerne ha en som trener. Syns det er vanskelig å finne noen 

Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Kanskje du kan date dem som jobber der?

Eller vent nå litt, er du også TS her?

Nei dette er ikke meg. Beklager 

Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234 skrev (1 minutt siden):

Ja selfølgelig liker jeg å trene.  Elsker det. Men jeg savner virkelig en kjæreste nå og vil gjerne ha en som trener. Syns det er vanskelig å finne noen 

Det finnes da ganske mange treningsformer som ikke inkluderer å tilbringe tiden innendørs på et treningssenter.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234 skrev (3 minutter siden):

Kjempebra å trene! Ett positivt utgangspunkt. Du får sende meg en PM hvis du vil bli kjent, er 35 og glad i trening, og singel ;) 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (1 minutt siden):

Sluttet å gå på treningstudio for noen år siden, så meg finner du ikke der, men jeg er ofte å finne i skog og mark. :)

Det ser jeg også, en del menn som er ute i skogen og løper (eller går).

edit: men ellers TS, så vil jeg tro at du finner flest kjekke menn på kveldstid.

Endret av leticia
edit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bcf0b...234
Sebby skrev (6 minutter siden):

Kjempebra å trene! Ett positivt utgangspunkt. Du får sende meg en PM hvis du vil bli kjent, er 35 og glad i trening, og singel ;) 

I will do ☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...