Malmern Skrevet onsdag kl 19:17 Del Skrevet onsdag kl 19:17 MOV_0634.mp4 Har en Ioniq 2020 som lager en rar klikkelyd når det åpnes, noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet onsdag kl 20:18 Del Skrevet onsdag kl 20:18 Vindusheis begynt å løsne, evt. slakk i wiren som drar vindusheisen, evt slakk i selve utvekslinga på elektromotoren. Noe slakk høres det iallefall ut til å være. Nå vet jeg ikke hvordan det er på andre bilmodeller, men hvis samme patent som for typisk Nissan fra tidlig 2000-tall så kan det også være plastbitene som forbinder rute og vindusheis. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet torsdag kl 06:17 Del Skrevet torsdag kl 06:17 2020-modell? Da er den innafor 5 års reklamasjonsrett. Dra tilbake til forhandler (selv om du har kjøpt den privat) og reklamer på saken. Er sannsynligvis noen plastdeler i mekanismen som er utslitt. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet torsdag kl 15:25 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 15:25 Hanhijnn skrev (9 timer siden): 2020-modell? Da er den innafor 5 års reklamasjonsrett. Dra tilbake til forhandler (selv om du har kjøpt den privat) og reklamer på saken. Er sannsynligvis noen plastdeler i mekanismen som er utslitt. Har kjøpt den hos forhandler. Det som er litt irriterende er at jeg hadde bilen hos forhandler i går og de byttet håndtaket på samme dør pga. låseknapp som ikke fungerte, men oppdaget ikke lyden før etter at jeg reiste hjem. 🙄 Sist så brukte de flere måneder på å skaffe nytt håndtak... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet fredag kl 01:10 Del Skrevet fredag kl 01:10 Tipper det er slark ett eller annet sted kjenn på glasset 😊 skiftet vindusheis på bilen min og nå begynner den og bli slakk igjen tipper noen skruer må strammes (Vi snakker glassrute og da strammer man ikke til alt for hardt 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå