SuperBente Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde bestemt meg for å få ordnet meg barn på egenhånd å sensommeren det året jeg møtte han jeg nå er gift med. Det har blitt nevnt før her, og det er absolutt en mulighet. Man må ikke være i et parforhold for å gjøre det. Ulempen i ditt tilfelle er at du ikke har jobb, og dermed blir økonomien litt mer krevende. Men ikke umulig. Og du har fordelen med foreldre (og annen familie?) i nærheten. Det har ikke vi. Og det er krevende nok som et par. Å ha barn er også en fin måte å bli kjent med andre på. Og det er veldig vanlig med termingrupper både nasjonalt og lokalt, med gode muligheter for å utvide nettverket sitt. Det er heller ikke for sent når man blir 40, men det er klart at mulighetene blir gradvis mindre jo eldre man blir. Så jeg ville begynt å sjekke det ut. Om ikke annet, så er det også en form for sysselsetting mens du venter på systemet. Jeg var forøvrig 40 da jeg fikk mitt siste barn. Når det kommer til venner uavhengig av barn, så vil jeg også anbefale å tenke litt på nye hobbyer. Det finnes uendelig mange potensielle møtepunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå