Gjest 7b330...bb1 Skrevet onsdag kl 08:32 Del Skrevet onsdag kl 08:32 Er i et utforskende forhold, ja jeg vil nesten kalle oss kjærester. Hun sier vi ikke er noe som helst enda... men vi er intime(!?) Hun har en del mannlige venner, og spesielt en mann møter hun ofte. Han er som hennes bror sier hun, og hun sier også at han er viktigere enn meg. Tidligere har hun reist på ulike turer med han, uten å informere meg om noe som helst, men nevner det i det hun reiser... at han skal være med. Hun kan si ting som "Du har ikke godt av å vite alt!" - "Ta deg sammen, skaff deg litt selvtillit!" - "Du påstår så mye rart!" Nå har hun igjen reist til Italia for å feire sin bestemor, og i uker før avreise forteller hun at hun gleder seg til å kjøre bil ned alene. Jeg deler min bekymring om å kjøre ned alene. Hun sier hun har reist mye på tur alene før... hun vil liksom ikke snakke om det. Jeg blir urolig, og tenker for meg selv at "vennen" skal være med. Som antatt, får jeg vite dagen før at han skal følge henne et stykke, blir med ned til Oslo. Neida, han blir med helt ned til Italia, så skal han fort hjem... Nå har han vært der en uke. Jeg får stadige stikk om at jeg overreagerer, og hun ønsker ikke å dvele med sine handlinger, men helst min reaksjon. Jeg har holdt meg rolig, og opplever at hun prøver å få meg til å reagere på noe, slik at vi skal ha en grunn til å ikke meldes/ringes... Ufattelig glad i denne damen, men jeg kjenner på en sorg over at hun ikke respekterer meg og mine følelser for sine handlinger. Redd jeg har vært for "snill og naiv" for lenge... og at en reaksjon nå, bare vil bli enda en greie hun kan "ta meg på"... Anonymous poster hash: 7b330...bb1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet onsdag kl 08:44 Del Skrevet onsdag kl 08:44 (endret) Har hun en seksuell relasjon med denne vennen? Har du spurt? Hvis det har seg slik at hun feilaktig gir uttrykk for at hun skal reise alene, for deretter å fortelle like før avreise at denne vennen skal være med, så synes jeg det er helt på sin plass å bli usikker og sjalu. Men du er sparsom når det gjelder hva slags forhold dere to har. Er dere såkalt eksklusive? Vil det innebære et svik om hun er med andre? Det fremstår for meg som at du har gitt uttrykk for at dere skal være "kjærester" men hun sier dere "ikke er noe som helst". Du må avklare hvilke forventninger dere har til hverandre. Om hun ikke ønsker å være kjæreste med deg, men du ønsker det, er det nok best å kutte kontakt. Endret onsdag kl 08:45 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet onsdag kl 11:28 Del Skrevet onsdag kl 11:28 Du må nesten bestemme deg for om du vil ha det slik. Hun ER sånn, det er ikke realistisk å forvente at hun skal endre seg fordi du vil det, så her må DU bestemme deg for om det er slik du vil leve, take it or leave it. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet onsdag kl 11:37 Del Skrevet onsdag kl 11:37 (endret) Når hun sier han er viktigere enn deg, og at dere ikke har noe som helst enda, tror jeg det best å droppe dette, du blir bare veldig skuffet Endret onsdag kl 11:39 av Tussi Skrivefeil 2 Lenke til kommentar
barfoo Skrevet onsdag kl 11:45 Del Skrevet onsdag kl 11:45 3 hours ago, Guest 7b330...bb1 said: Ufattelig glad i denne damen, men jeg kjenner på en sorg over at hun ikke respekterer meg og mine følelser for sine handlinger. Redd jeg har vært for "snill og naiv" for lenge... og at en reaksjon nå, bare vil bli enda en greie hun kan "ta meg på"... Det gjer ho. Ho har jo gitt klar beskjed om at ho ikkje ser på det som forpliktande forhold med deg, ut frå det du skriv. At du ikkje er komfortabel med det er ei ærleg sak. Men då må du ta konsekvensen av det, og enten forlate relasjonen, eller ta opp at du vil ha ein meir forpliktande relasjon. Ho er åpen om korleis ho ser på det. Det bør du ta inn over deg. 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet onsdag kl 11:46 Del Skrevet onsdag kl 11:46 Når folk forteller deg hvem de er, og hva du betyr for dem - tro dem. De fleste av dine problemer vil fordufte om du bare tror på hva hun forteller deg: du betyr ikke mye for henne, og hun har menn som står parat "i alle retninger". 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet onsdag kl 20:47 Del Skrevet onsdag kl 20:47 @Leo_ har helt rett. Sånn, nå vet du det. Og nå må du skaffe deg en ryggsøyle. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå