Tussi Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Den skulle være i butikken nå. Var innom coop extra som ikke hadde den. Noen som har den utenom obs? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tussi skrev (8 minutter siden): Den skulle være i butikken nå. Var innom coop extra som ikke hadde den. Noen som har den utenom obs? Hot Cheddar hva-fornoe? 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Duriello skrev (5 minutter siden): Hot Cheddar hva-fornoe? Chips. Tror det var Kims Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tussi skrev (Akkurat nå): Chips. Tror det var Kims Ah, lenge siden jeg har fulgt med på nyheter om sånt. 😅 Skal holde øynene åpne å gi tilbakemelding dersom jeg ser den i butikk. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Duriello skrev (4 minutter siden): Ah, lenge siden jeg har fulgt med på nyheter om sånt. 😅 Skal holde øynene åpne å gi tilbakemelding dersom jeg ser den i butikk. Tusen takk 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå