Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 15:00 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 Anmeldelse: Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii Like a Dragon-serien er i ferd med å vandre ut i ei myr den kanskje ikkje kjem seg ut av. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet tirsdag kl 15:06 Del Skrevet tirsdag kl 15:06 Fantastisk spillserie 😁 Lenke til kommentar
svenka Skrevet tirsdag kl 15:12 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 Tittelen på spillet er bare helt hilarious ! 😂🍷👌 Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet torsdag kl 12:43 Del Skrevet torsdag kl 12:43 Det var for en liten stund siden at jeg kom bort i et begrep som heter "fiduciary responsibility". Enkelt sagt handler det om blant annet aksjeselskaper og hvem som skylder hvem og at "Public companies" har størst forpliktelse overfor sine mangfoldige eiere-aksjonærer og ikke spillere. Penger må tjenes, spiller ingen rolle hvordan. Det er sikkert lite nytt for mange og høres trivielt, men poenget er at aksjeselskaper i bunn i grunn ikke er så egnet for spillutvikling (Sony er vel en sånn ulv i fåreklær). Hele 2024 har vist oss dette, Yakuza / Sega Sammy fortsetter å vise. Så slapp av folkens, neste gang skal Yakuza kanskje til månen eller til et edelt landskap borte i Europa. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet torsdag kl 13:00 Del Skrevet torsdag kl 13:00 Jeg har fått skikkelig sansen for Yakuza-serien de siste årene. Jeg kan også anbefale Judgment-serien, som er en spinoff. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet fredag kl 05:38 Del Skrevet fredag kl 05:38 Har prøvd flere av spillene i Yakuza-serien. Men sliter med å se hvorfor de får så høye karakterer. Synes story, gameplay og stilen de går for er alt for dårlig. Har til gode å teste et som er underholdende å spille. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet fredag kl 06:45 Del Skrevet fredag kl 06:45 GnilreG skrev (1 time siden): Har prøvd flere av spillene i Yakuza-serien. Men sliter med å se hvorfor de får så høye karakterer. Synes story, gameplay og stilen de går for er alt for dårlig. Har til gode å teste et som er underholdende å spille. Historien i det første "Like a Dragon"-spillet og begge "Judgment"-spillene er veldig bra. Har du prøvd de? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet i går, 09:41 Del Skrevet i går, 09:41 GnilreG skrev (På 21.2.2025 den 6.38): Har prøvd flere av spillene i Yakuza-serien. Men sliter med å se hvorfor de får så høye karakterer. Synes story, gameplay og stilen de går for er alt for dårlig. Har til gode å teste et som er underholdende å spille. Kanskje de bare ikke er noe for deg. Jeg elsker stilen, som er helt unik. Japansk over the top med en god posjon story som følger personer over tid bedre enn noen annen spillserie. Sammen med gameplay som tør å endre seg i retninger ingen ville trodd (bytte ut moderne fighting med sverdkamper, gå fra action til turbasert, og plutselig inkludere et minigame som lar deg bygge ut en egen øy.) Finnes ikke bedre, og serien har flere 10/10 spill i mine øyne. Så forskjellige kan man være 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå