Red Frostraven Skrevet onsdag kl 16:32 Del Skrevet onsdag kl 16:32 MrL skrev (3 timer siden): Tror mine leseferdigheter fungerer veldig bra: Man betaler akkurat den skatten man er pålagt til. Som alle andre gjør. Hva som er nødvendig er ikke diktert av deg, men av loven. Man er ikke alkoholiker hvis man gjemmer spriten godt nok. 3 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet onsdag kl 18:15 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 18:15 2 hours ago, MrL said: Jeg kan ikke lese tankene dine nei, hvis det er de leseferdighetene du sikter til. Det er her leseferdigheter kommer inn. Det er ingen som mener at du skal lese tankene mine. Du har dårlige leseferdigheter. Eventuelt du er for vant med å henge med amerikanere på Facebook. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet onsdag kl 18:59 Del Skrevet onsdag kl 18:59 (endret) rabler skrev (På 17.2.2025 den 3:56 PM): Vi er faktisk ikke avhengig av penge-junkies. Verden hadde vært mye bedre uten dem. Then the working class can do their own business and working places, what is the problem? Endret onsdag kl 19:13 av Jarmo Lenke til kommentar
MrL Skrevet onsdag kl 20:27 Del Skrevet onsdag kl 20:27 (endret) Krig og fred skrev (2 timer siden): Det er her leseferdigheter kommer inn. Det er ingen som mener at du skal lese tankene mine. Du har dårlige leseferdigheter. Eventuelt du er for vant med å henge med amerikanere på Facebook. Nei, du vet ikke forskjellen på å lese og forstå. Jeg leser veldig godt hva du skriver, men jeg forstår det ikke. Det er nok en egenskap jeg har, at jeg ikke forstår svada. Endret onsdag kl 20:49 av MrL 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet onsdag kl 20:58 Del Skrevet onsdag kl 20:58 Red Frostraven skrev (4 timer siden): Man er ikke alkoholiker hvis man gjemmer spriten godt nok. Man er ikke alkoholiker når man slipper å gjemme spriten. Fakta. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet torsdag kl 10:32 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 10:32 (endret) 14 hours ago, MrL said: Nei, du vet ikke forskjellen på å lese og forstå. Jeg leser veldig godt hva du skriver, men jeg forstår det ikke. Det er nok en egenskap jeg har, at jeg ikke forstår svada. https://snl.no/leseferdighet Selv de mest grunnleggende ting fremstår som svada for den uopplyste. Nå, kast aldri bort tiden min igjen. Endret torsdag kl 10:33 av Krig og fred 3 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet torsdag kl 11:08 Del Skrevet torsdag kl 11:08 (endret) Krig og fred skrev (43 minutter siden): https://snl.no/leseferdighet Selv de mest grunnleggende ting fremstår som svada for den uopplyste. Nå, kast aldri bort tiden min igjen. Å forstå og tolke skrift og er ikke det samme som å tolke betydningen eller meningen med en setning, flaut å kritisere andre for det du selv ikke forstår. Det er jo åpenbart at du ikke har fått den responsen og støtten du ønsker for rikmanshatet og den underliggende sosialistiske agendaen din i tråden, så når det kommer noen argumenter du ikke liker går du løs på å kritisere mine "ferdigheter" fremfor sak. Det forsterker bare at jeg har rett Endret torsdag kl 11:16 av MrL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå